سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

احیای سریال Veronica Mars توسط هولو رسما تایید شد

شبکه هولو (Hulu) و کریستن بل رسما از احیای سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) خبر دادند.

 78854458

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، احیای سریال Veronica Mars رسما تایید و اعلام شده است. اوایل این ماه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این سریال قرار است توسط شبکه هولو احیا شود؛ حال این خبر رسما تایید شده است و این سریال بار دیگر به دنیای تلویزیون باز خواهد گشت. کریستن بیل، بازیگر نقش ورونیکا مارس، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. در بخشی از این توافق، سه فصل اول سریال Veronica Mars قرار است تابستان سال آینده از شبکه هولو منتشر شود تا طرفداران این سریال بار دیگر به تماشای این قسمت‌ها و تجدید خاطرات بپردازند. یکی دیگر از اهداف پخش فصل‌های قبلی سریال، جذب طرفداران جدید برای سریال عنوان شده است.

فصل جدید سریال Veronica Mars قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است. حضور کریستن بل در سریال The Good Place (محل خوب) محصول شبکه NBC، یکی از مشکلات هولو و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر است که مراحل ساخت فصل جدید سریال Veronica Mars را عقب خواهد انداخت. در حال حاضر پخش فصل سوم سریال The Good Place آغاز شده و انتظار می‌رود این سریال محبوب کمدی برای فصل چهارم نیز تمدید شود. همچنین فصل جدید سریال Veronica Mars در ۸ قسمت تولید و از شبکه هولو منتشر خواهد شد.

سریال Veronica Mars در ۳ فصل و در ۶۴ قسمت تولید شد که دو فصل اول آن در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ از شبکه UPN و فصل سوم این سریال در طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ از شبکه CW به روی آنتن رفت. با این حال، در فصل چهارم این سریال قرار است شاهد کاهش قسمت باشیم. دو فصل اول این سریال در ۲۲ قسمت و فصل سوم در ۲۰ قسمت تولید و منتشر شده بودند. راب توماس نیز برای ساخت فصل جدید سریال Veronica Mars باز خواهد گشت و به‌همراه بل، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال حضور دارد. البته هنوز بازگشت دیگر بازیگران قدیمی این سریال تایید و اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا