سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ساخت اسپین‌آف ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) برای شخصیت Ilsa بعید است

missionimpossible

طرفدارانی که منتظر یک اسپین‌آف ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) برای شخصیت Ilsa هستند بدانند که فعلا خبری از این پروژه نیست. با توجه به عمر طولانی فرنچایز ماموریت غیرممکن ایده ساختن اسپین‌آف کاملا طبیعی است. ابتدا شایعه شد جرمی رنر (Jeremy Renner) قرار است پس از ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح (Mission: Impossible – Ghost Protocol) اسپین‌آف مخصوص خودش را داشته باشد، اما این ایده یا رها شد یا اصلا از ابتدا حقیقت نداشت. اما وقتی این سری پس از پروتکل شبح جای خود را تثبیت کرد، طرفداران به شدت منتظر اسپین‌آفی درباره شخصیت های Brandt با بازی رنر، Benji با بازی سایمون پگ (Simon Pegg) و سپس پس از اکران ملت سرکش (Rogue Nation)، شخصیت نمادین Ilsa Faust با بازی ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بوده اند.

Ilsa به عنوان شخصیتی مرموز در مقابل Ethan Hunt در فیلم ملت سرکش معرفی شد، و رابطه متقابل بین آن ها یکی از بهترین جنبه های یکی از بهترین فیلم های ماموریت غیرممکن بود. فرگوسن بار دیگر در ششمین فیلم این فرنچایز یعنی ماموریت: غیرممکن – فال اوت (Mission: Impossible – Fallout) درخشید و چون فرگوسن یک بازیگر فوق العاده است، طرفداران هم دوست دارند داستان های بیشتری را با حضور او ببینند.

به تازگی مصاحبه ای با کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان فال اوت داشتیم که همچنین نویسنده و کارگردان ملت سرکش هم بود. او در این مصاحبه درباره احتمال اسپین‌آف شخصیت Ilsa صحبت هایی کرد.

 

christopher-mcquarrie-tom-cruise-mission-impossible-fallout

مک‌کوری تایید می کند که این ایده، در کنار ایده های دیگر درباره اسپین‌آف مورد بحث قرار گرفته، اما او و تیم سازنده به این نتیجه رسیده اند که ماموریت غیرممکن یک فرنچایز تیمی است:

ربکا و من درباره اش صحبت کردیم، Jake Myers [تهیه کننده] و من درباره اش صحبت کردیم، تام کروز (Tom Cruise) و من درباره اش صحبت کردیم. سوالی که برامون پیش اومد این بود که وقتی اسپین‌آف رو بسازیم اون فیلم به چه شکلی درمیاد؟‌ درباره اسپین‌آف های زیادی توی دنیای ماموریت غیرممکن صحبت کردیم، نه فقط Ilsa. فیلم های ماموریت غیرممکن به صورت کامل از این شخصیت استفاده میکنن. اونوقت اسپین‌آف قراره به چه شکلی دربیاد؟‌ آیا اونا هم قراره فیلم های ماموریت غیرممکن باشن؟ چیزی که فیلم های ماموریت غیرممکن رو تعریف میکنه اینه که تام کروز همه اون کارهای دیوانه وار رو انجام میده.

مک‌کوری می گوید وقتی او و فرگوسن در این باره صحبت کرده اند به این نتیجه رسیده اند تا یک چیز کاملا مجزا برای این بازیگر توانمند بسازند:

ربکا و من درباره اش صحبت کردیم، و من گفتم: من یه ایده بهتر دارم. تو ربکایی و باید هویت خودت رو بهت بدیم. حالا قراره چیزی بسازیم که مخصوص خود ربکا باشه. این چیزیه که من دوست دارم ببینم. چون وقتی اسپین‌آف Ilsa رو بسازیم، بیننده همش با خودش میگه:‌ پس کی قراره Ethan رو ببینیم؟ و چیزی که نباید درباره نقش Ilsa Faust دست کم گرفته بشه اینه که ربکا فرگوسن این نقش رو بازی میکنه. اون بازیگر فوق العاده ایه که هنوز درست ازش استفاده نشده. حالا من باید این خدمت رو در حقش انجام بدم. ما رابطه کاری خیلی خوبی داریم، اون خیلی قابل اعتماده، خیلی جاها بود که بهش می گفتم:‌ نمی تونم برات توضیح بدم قراره چه اتفاقی بیفته، چون خودم هم نمیدونم قراره چه اتفاقی بیفته، اما ازت میخوام احساس درستی رو برای اون صحنه داشته باشی، و اون می گفت: باشه، حله انجامش میدم، واقعا نمی دونم درباره چی حرف می زنی، اما می دونم به چی نیاز داری.

rebecca-ferguson-mission-impossible-fallout1

مک‌کوری همچنین گفت استودیو برای ساخت یک پروژه درخواست او را قبول نکرده است. در واقع آن پروژه همین پروژه با بازی فرگوسن بوده است:

خیلی دوست دارم چنین استعدادی رو توی نقشی به کار بگیرم که به دنیای ماموریت غیرممکن هم وابستگی نداره. به نظرم Ilsa عضوی از تیمه. مثلا اینکه یه فیلم درباره Benji قراره چطور باشه؟ فیلم Benji بدون حضور بقیه تیم امکان داره؟ و واقعا خود Ethan (کروز) بدون حضور بقیه تیم هم امکان نداره. اون همیشه به تیمش احتیاج داره. من میخوام چیزی رو بسازم که اجازه ساختش رو بهم نمیدن، همون فیلم با حضور فرگوسن. من به استودیو می گفتم:‌ لطفا انجامش بدین، این خیلی فیلم خوبیه. من فیلمنامه رو ننوشتم. پس فیلم خوبیه. آخرش دیگه به گریه افتاده بودم.

در حالی که مک‌کوری نام این پروژه را فاش نکرد، اما گفت یک بازسازی برای دنیای کنونی ماموریت غیرممکن است، و این امکان را دارد تا با بودجه ای خیلی کمتر ساخته شود:

این یک بازسازیه، و خیلی هم خوبه. من خودم همیشه میگم: بازسازی فیلم ها رو نسازید، مگه اینکه واقعا فیلم خوبی باشه. میشه یه سری تغییرات کوچیک انجام بدیم و ربکا فرگوسن رو توی فیلم قرار بدیم و خیلی هم فوق العاده میشه. این فیلم کاملا قابلیت تغییر رو داره، و من می تونم این فیلم رو با بودجه خیلی کمتری از فیلم های قبلی بسازم. قرار نیست این فیلم اندازه فال اوت هزینه داشته باشه. اگه حتی نسخه خیلی بزرگی از اون بسازیم بازم به ۱۰۰ میلیون دلار بودجه نمی رسه، حتی به ۸۰ میلیون هم نمی رسه. نباید اینو بگم، چون شاید یک روز توی دفترم تهیه کننده بگه: ببین توی اون مصاحبه چی گفتی. اما واقعا بزرگترین نسخه از این فیلم هم اون قدر بزرگ نیست، اما بهشون میگم شما بگید بودجه چقدر باید باشه و من همونو در نظر می گیرم. چون می دونم نباید با رویاهام سراغ استودیو برم، چون اصلا قابل اجرا نیستن. اما مشکل این نیست. مشکل اینه که اونا علاقه ای به این کار ندارن. چون از اینکه این فیلم موفق بشه مطمئن نیستن.

ما واقعا نمی دانیم این پروژه چیست، اما می دانیم که یک فیلم با بازی ربکا فرگوسن به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است، پس به شدت منتظر آن هستیم. امیدواریم این پروژه بالاخره یک روز ساخته شود، یا مک‌کوری و فرگوسن یک پروژه دیگر با همکاری هم بسازند. اما همان طور که کارگردان می گوید این پروژه یک اسپین‌آف درباره شخصیت Ilsa نیست.

mission-impossible-5-image-4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا