سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت زاتانا

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی برادران وارنر و DC در حال بررسی چندین ایده مختلف از جمله ساخت فیلمی براساس شخصیت زاتانا زاتارا هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در آینده شاهد ساخت و انتشار فیلمی مستقل براساس شخصیت زاتانا زاتارا (Zatanna Zatara) باشیم. با اینکه به نظر نمی‌رسد که به این زودی شاهد ساخت و انتشار فیلمی براساس کامیک Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) باشیم، اما ممکن است فیلمی مستقل براساس یکی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه تولید و منتشر شود. به‌تازگی وب‌سایت ددلاین اطلاعات و اسنادی از آینده فیلم‌هایی که براساس کتاب‌های کامیک و با محوریت ابرقهرمان‌های زن در دست ساخت هستند، منتشر کرده است. طبق بخشی از این اطلاعات، کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) در مورد ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت زاتانا زاتارا گفتگو و صحبت کرده‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و هنوز کمپانی برادران وارنر به ساخت فیلم Zatanna چراغ سبز نشان نداده است و در حال حاضر ایده ساخت فیلم براساس شخصیت زاتانا در حد گفتگو و بررسی است. همچنین فیلم Supergirl (سوپرگرل) و فیلم Batgirl (بت گرل) هنوز در برنامه‌های برادران وارنر قرار دارند و حتی گفته می‌شود که نسبت به ساخت فیلم مستقل جدید سوپرمن (Superman) و فیلم مستقل شخصیت فلش (The Flash) اولویت بیشتری را برای این کمپانی دارند. با این حال، خیلی زود است که ساخت فیلمی براساس شخصیت زاتانا را قطعی بدانیم و این فیلم هنوز روزهای اولیه خود را سپری می‌کند و حتی نویسنده‌ای برای نوشتن فیلمنامه احتمالی آن نیز استخدام نشده است.

فیلم Aquaman (آکوامن) در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر)، فیلم Shazam (شزم) در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم Joker (جوکر) در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)، فیلم Birds of Prey (پرنده های شکاری) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)، فیلم‌های بعدی مجموعه DC خواهند بود که به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا