سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

سریال محافظ – The Protector

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و اولین سریال جدی ترکیه ای نتفلیکس منتشر شد . سریال محافظ یا Hakan: Muhafız روز 23 آذر به سبک همیشگی نتفلیکس به صورت یک فصل کامل منتشر شد .

اطلاعات سریال :

نام سریال: The Protector
ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ، فانتزی
سازندگان:  Binnur Karaevli
ستارگان:  Ayça Aysin Turan, Çagatay Ulusoy, Mehmet Kurtulus
سالهای پخش: ۲۰۱۸
امتیاز: ۹٫۵ از ۱۰
شبکه پخش کننده: Netflix
خلاصه داستان:  مرد جوانی متوجه میشود که دارای قدرتی ویژه است. اکنون لازم است تا یاد بگیرد چگونه از نیروهایی که دارد استفاده کند تا از استانبول و تمام بشریت در مقابل نیروهای تاریکی که میخواهند دنیا را به نابودی بکشانند محافظ کند. در این راه هیچ انتخاب دیگری ندارد و دوستانش به کمک او می آیند…

البته هنوز برای نتیجه گیری امتیاز این سریال زود است زیرا در اوایل و تا عصر انتشار امتیاز 9.5 از 10 را سریال به خود داد اما به مرور نظر مخاطبان تغییر و به 8.9 از 10 افت کرد که همچنان این روند ادامه داره.

تبلیغات و معرفی های بسیاری برای این سریال توسط کمپانی نتفلیکس صورت گرفت و به نظر میرسد استاندارد های این کمپانی بازیگران ترکیه ای و عوامل سازنده رو مجبور کرده که در ساخت سریال تمام توان خود را به کار گیرند و از ساختار فاجعه بار سریال های داخلی ترکیه فاصله بگیرن .

مخاطبان در داخل ترکیه نسبت به سریال واکنش مثبتی داشتن هر چند مخاطبان اروپایی و آمریکایی هنوز آنچان روی خوشی به این سریال نشان ندادند.

نکته جالب انتخاب Ayça Aysin Turan برای این سریال سطح جهانی بوده که نشان از آینده موفق برایش خواهد داشت و احتمالا در سال های دیگر جایگزین سوپر استار های ترکیه فعلی میشود و شاید پله ترقی در سطح سینما و تلویزیون اروپا و هالیوود ، هر چند بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی ترک و آمریکایی ، بیشتر زیبایی ظاهری وی را دلیل انتخابش دانستند اما در نهایت این آمار هاست که با گذر زمان واقعیت را نشان می دهد .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. سلام
      تاریخ رسمی اعلام نکردن .
      فعلا رسما در مورد فصل چهارم حرفی یا بیانیه ای منتشر نشده
      اما احتمالا اگر ساخته بشه ۶ یا ۹ ماه دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا