سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم آلیشیک بازیگر نقش اول سریال سپاهی بار دیگر انسان دوستیش را نشان داد!

کرم آلیشیک که فرزند صدری آلیشیک و چولپان ایلهان از هنرمندان مهم ترکیه هستند، به عنوان بازیگر در تئاتر، سینما و سریال های تلویزیونی ایفای نقش می کند.

کرم آلیشیک که با بازی‌های موفقش با شخصیت‌های متفاوتی به یاد می‌آید، نام مشهوریه که به دلیل علاقه به شعر و عشق به انسانیت در هر فرصتی شناخته می‌شود.

کرم آلیشیک پس از دو فاجعه بزرگ زلزله که روز دوشنبه 6 فوریه ترکیه را لرزاند، در 10 استان زلزله زده به کمک به هموطنانش پیوست.

کرم آلیشیک فقط 500 هزار لیره حمایت مالی نکرد. او همچنین از مرکز فرهنگی صدری آلیشیک که در آنجا فعالیت های تئاتری خود را انجام می دهد، به عنوان مرکزی برای جمع آوری کمک ها و رساندن آن به نیازمندان استفاده می کند.این کمک ها که بلافاصله پس از زلزله از مرکز فرهنگی صدری آلیشیک  جمع آوری شد  با کامیون ها به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

کرم آلیشیک که در سریال سپاهی که ماه گذشته فینال آن پخش شد به همراه کان یلدریم و اوزگه گورل نقش اول را بر عهده گرفت، پیش از این هم با شخصیت علی رحمت فکلی در سریال روزی روزگاری در چوکوروا دل میلیون ها بیننده را به دست آورده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا