سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار بین المللاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیانسه از کمک اضطراری برای حمایت از معترضین نیجریه ای خبر داد.

بیانسه به عنوان شریک  با ائتلاف های اضطراری در نیجریه ، خواستار پایان دادن به خشونت پلیس در آنجا است.

سیاستمداران و سلبریتی ها در سراسر جهان برای نشان دادن حمایتشان از معترضان عمدتاً جوانی که به تظاهرات علیه وحشیگری پلیس در نیجریه ادامه می دهند صحبت کرده اند. 

طبق گزارش جدید سازمان عفو ​​بین الملل (از طریق نیویورک تایمز) ، بیانسه در ساعات اولیه صبح چهارشنبه به گروه صدا در شبکه های اجتماعی پیوست ، در همان زمانی که نیروهای امنیتی بر روی گروهی از تظاهرکنندگان آتش گشودند.

این خواننده در شبکه های اجتماعی و سیستم عامل سازمان خودش BeyGOOD نوشت: “من از دیدن وحشیگری های بی دلیل در نیجریه دلم شکسته است.”

. بیانسه در بیانیه گفت: “ما در حال مشارکت با سازمانهای جوانان برای حمایت از معترضین به منظور تغییر  بوده ایم.” “ما با ائتلاف ها همکاری می کنیم تا خدمات بهداشتی ، غذایی و سرپناه اضطراری را ارائه دهیم. خواهران و برادران نیجریه ای ، ما در کنار شما هستیم.”

او سپس لینکی را در  Beyonce.com قرار داد که  در آن طرفداران می توانند لیستی از سازمان ها را برای کمک به معترضین پیدا کنند. 

. معترضان در نیجریه هفته ها این کشور را به “#EndSARS” فراخوانده اند.تظاهرات اعتراضی در نیجریه سه هفته گذشته با قتل یک جوان در ایالت دلتا توسط نیروی یگان ویژه مبارزه با سرقت با دعوت فعالان در شبکه‌های اجتماعی در لاگوس و آبوجا آغاز و سپس به تمام نقاط نیجریه منتشر شد.اعتراضاتی که از 7 اکتبر به اقدامات نیروی ویژه پلیس مبنی بر نقض حقوق بشر در نیجریه آغاز شد به خشونت کشیده شده است.

گزارش جدید سازمان عفو ​​بین الملل نشان می دهد که نیروهای امنیتی در خیابان های کشور همچنان وحشیانه باقی مانده اند.بر اساس این گزارش تاکنون 15 نفر از جمله 2 پلیس در جریان این اعتراضات کشته و صدها تن نیز زخمی شده‌اند.

پست بیانسه با واکنش های مختلفی روبرو شد ، برخی شکایت داشتند که خواننده در حمایت از جنبش های اعتراضی نیجریه و سایر آفریقا اقدامات کافی انجام نداده است. گرچه دیگران به دفاع از او آمدند. یک حامی نوشت : “به همین دلیل پست کردن او مدت زیادی طول کشید ، زیرا تیم او در حال تهیه منابع مورد نیاز برای مردم در نیجریه بود!” 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا