سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید سریال The End of the F***ing World از Netflix برای فصل دوم

Netflix و Channel 4 رسما سریال The End of the F***ing World را برای فصل دوم تمدید کردند. این سریال انگلیسی نامزد Emmy پس از پخش در اوایل امسال مورد توجه بینندگان قرار گرفت. یک سفر جاده ای شبیه Bonnie و Clyde اما به شکل یک درام نوجوانانه. The End of the F***ing World آسیب های عاطفی و روانی و پرخاشگری را از طریق یک داستان شگفت انگیز روایت می کند.

maxresdefault-22

اینکه پس از پایان فصل اول آیا طرفداران انتظار فصل دوم را داشتند یا نه مورد بحث نیست، پایانی که سرنوشت یک شخصیت مهم را ناگفته باقی گذاشت. اما خبر خوب برای طرفداران سریال اینکه Charlie Covellسازنده و نویسنده سریال برای نویسندگی فصل دوم برمی گردد، داستانی که براساس کامیک های موفق به نویسندگی Charles Forsman نوشته شده است. Covell Murray Ferguson, Ed Macdonald, Andy Baker, Dominic Buchanan, Jonathan Entwistle تهیه کنندگان اجرایی و Clerkenwell Films و Dominic Buchanan Productions تهیه کنندگان سریال هستند.

هنوز خبری درباره بازگشت بازیگران فصل قبل اعلام نشده، اما وقتی پس از پخش فصل اول با Covell صحبت کردیم، او اصرار داشت فصل دوم هم باید روی داستان James و Alyssa با بازی Alex Lawther و Jessica Barden تمرکز کند.

Covell در این باره گفته:

من به داستان James و Alyssa مجذوب شدم و فکر می کنم طرفدارا هم دوست دارن داستان اونا ادامه داشته باشه. به نظرم فصل دوم باید به شکلی James و Alyssa رو وارد داستان کنه. من عاشق دنیای اونا توی اون سفر جاده ای هستم، که میخوان یه کاری توی این دنیای عجیب انجام بدن. بنابراین هر داستانی برای فصل دوم داشته باشیم، قطعا از این دو نفر هم در اون استفاده می کنیم.

Covell همچنین اشاره ای داشت به اینکه فصل دوم درباره کاوش و گسترش دنیایی است که در فصل اول ساخته اند. او در این باره گفته:

ما در حال کاوش هستیم تا ببینیم چه چیزهایی رو می تونیم گسترش بدیم و به کجا می رسیم. تصور ما از این سریال مثل یک فیلمه، فیلمی در حال گسترش. بنابراین برای روایت داستانی جدید باید این دنیا رو گسترش بدیم.

فصل دوم The End of the F***ing World به صورت جهانی روی Netflix پخش می شود، البته در انگلیس این سریال فقط روی Channel 4 پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا