سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” به خیریه کمک میکنه!؟

ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” قول داده بود که در صورت برنده شدن در برنامه بخشی از پول خودش رو به خیریه سلامت روان اهدا میکنه.
ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” توضیح داد که در طول برنامه در رقابت ها بسیار اضطراب داشته …..

ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” بیست و یک ساله که در شب نهایی برنامه پیروز مسابقه شد و پنجاه و سه درصد رای از طرف مخاطبان رو به خودش اختصاص داد ، مبلغ شصت و پنج هزار پوند رو به عنوان برنده به خونه برد.

بعد از مدت یک ماه در مسابقه بودن و تحمل تمام سختی هاش ،بالاخره ایزابل وابرتون “Isabelle Warburton” نتیجه ی تلاش هاش رو دید.
ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” در این باره به روزنامه روزانه ی ستاره ها توضیح داد که :« خیلی بودن در اینجا بسیار سخت بود و اینکه تو خانواده و حتی دوست هات رو نداشتی که ازت حمایت بکنن ،سخت تر میگذشت….. شما اضطراب و چیزهای شبیه به اون رو در اینجا حس میکنین.
امروز این خیلی طبیعی هست که ما نسبت به مشکلات وضعیت جسمی و موضوعات شبیه به این رابطه آگاهی داشته باشیم ، اما از نظر من مشکلات ذهنی بسیار مهم تر به حساب میاد و چون قابل دیدن نیست کمتر کسی به اونها توجه میکنه ، درصورتی که آثار مشکلات روانی از جسمی بسیار بیشتر هست.
به خاطر همین موضوع من تصمیم گرفتم که بخشی از هدیه ی خودم رو برای خیریه ی سلامت روان اهدا کنم ،با این امید که بتونم کمک کوچکی به آنها کرده باشم.»
ایزابل واربرتون “Isabelle Warburton” هم چنین به روزنامه گفت که میخواد از سازمان مارتن لندن نیز حمایت کنه.

BB_IsabelleBBB_IsabelleC1-940x529630_isabelle6ed25085eac77e6ed7988cf464aef2f5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا