سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیتل مکس دهمین سالگرد برنده شدنشان در X Factor را جشن می گیرند: “سرنوشت ساز ترین اتفاق زندگیمان تا کنون”

اعضای گروه لیتل مکس لی آن پینوک، پری ادواردز و جید تیرلوال به مناسبت دهمین سالگرد پیروزیشان در سری 8 مسابقه ایکس فاکتور خاطراتشان را مرور می کنند. این گروه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن نوشت : «10 سال از زمانی که ما برنده ایکس فاکتور شدیم گذشت. “آن لحظه سرنوشت سازنرین لحظه زندگی همه ما بود.  از شما برای همه حمایت ها در دهه گذشته سپاسگزاریم.”

در عکس پیناک 30 ساله، ادواردز 28 ساله و تیرلوال 28 ساله – به علاوه عضو سابق گروه جسی نلسون و مربی آنها تولیسا کونتوستاولوس دست در دست هم در دسامبر 2011 پیروزی شان را در استیج مسابقه جشن گرفتند. آنها اولین گروهی بودند که برنده این برنامه شدند.

لیتل میکس از آن زمان تاکنون شش آلبوم استودیویی  منتشر کرده است که برای آنها سه جایزه بریت، از جمله بریت برای گروه بریتانیایی امسال، را به دست آورده اند.

این جشن سالگرد پس از آن برگزار می شود که  این سه نفر در اوایل ماه اعلام کردند که پس از تور کنفتی آینده شون کمی استراحت می کنند، اما آنها به طرفداران اطمینان دادند که “از هم جدا نمی شوند.”

همچنین این مناسبت  تقریباً یک سال پس از آنه که نلسون 30 ساله گروه را در دسامبر 2020 ترک کرد، درست یک ماه پس از انتشار ششمین و جدیدترین آلبوم آنها Confetti. او توضیح داد که حضور در این گروه “واقعاً روی سلامت روانش تأثیر گذاشته است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا