سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینمایی

تابستان ۲۰۱۹ و جشن بلاک باستر های حماسی!

[ad_1]

تابستان پیش روی ۲۰۱۹ پکیج یا بسته بندی از جذاب ترین آثار بزرگ بلاک باستری (Blockbusters) است که جهان سینما به خود دیده، و آثاری از جمله Avengers: Endgame و بازسازی لایو اکشن The Lion King در این تابستان بر روی پرده های سینما به نمایش گذاشته خواهند شد. همراه با فیلم های دیزنی بینندگان می توانند شاهد قسمتی متفاوت از مردان سیاه پوش (Men in Black) با نام مردان سیاه پوش بین المللی و قسمت سوم از سری فیلم اکشن بی نظیر جان ویک (John Wick) هم باشند.


همچنین بینندگان برای اولین بار شاهد داستانی لایو اکشن از Pokémon با نام Detective Pikachu نیز خواهند بود. سری فیلم مردان ایکس از کمپانی فاکس با قسمت جدید خود یعنی Dark Phoenix پا به این تابستان خواهد گذاشت، و در ماه ژوئیه مرد عنکبوتی دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) برای اولین بار دشمن جدیدش میستریو را به سینما دوستان معرفی می کند. پس از آن و در همان ماه، کوئنتین تارانتینو جدید ترین فیلم خود را با نام روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) به نمایش خواهد گذاشت. همچنین ما شاهد اسپین آف جهان سریع و خشن با نام Hobbes and Shaw خواهیم بود که نوید اکشنی پاپ کورنی را می دهد. البته در این بین ما شاهد فیلم گودزیلا پادشاه هیولا ها (Godzilla: King of the Monsters) نیز خواهیم بود که یکی از بزرگ ترین فیلم های ماه مه May و شاید تمام سال باشد. حالا شما در پایین شاهد میکسی زیبا از تمام این آثار بلاک باستری با موسیقی زیبا خواهید بود تا میزان هیجان شما برای این آثار چندین برابر شود.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا