سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رازی از گذشته وجود دارد که دوریم اوزکان در صحنه های اکشن سریال های تلویزیونی بسیار خوب است!

دوریم اوزکان که 24 سال سن دارد در سریال Gelsin Hayat Bildiği Gibi (بیا زندگی در آن می داند) که از شبکه شو تی وی پخش می شود به عنوان بازیگر نقش اول زن بازی می کند. این هنرپیشه معروف که در سال 2017 در حرفه اش رشد سریعی داشت، در حالی که در کودکی می خواست دامپزشک شود، خودش را در صحنه فیلمبرداری پیدا کرد.

دوریم اوزکان که در این سریال روند مشارکت بسیار موفقی را با ارتان سابان انجام می دهد، اظهار داشت که نسبت به حیوانات ضعف دارد و  به همین دلیل به دامپزشکی فکر می کرد، همچنین توضیح داد که در دوران کودکی جودو کار می کرده است.

او گفت در  سن 12 سالگی بر اثر سانحه رانندگی، عضله پایش از زانو تا مچ پاره شد و به همین دلیل نتوانسته دو و میدانی انجام دهد و به جودو ادامه داد.

اگر دوریم اوزکان بازیگر نمی شد، می توانست مربی جودو باشد. اوزکان گفت: «می‌خواستم دامپزشک شوم. من نسبت به حیوانات ضعف دارم. من خیلی دوست داشتم دامپزشک شوم، اما از آنجایی که جودو هم در زندگی منه، بین این که باید مربی یا دامپزشک باشم، دو دل بودم.»

این موفقیت اوزکان که بسیار راحت به نظر می رسد و در صحنه های مبارزه در سریال تلویزیونی عملکرد خوبی دارد، ناشی از تمرینات جودوی او است.

این بازیگر گفت: پدرم من و خواهرم را مثل یک مرد بزرگ کرد. اگر مجبور بودم در برابر چیزی از خودم دفاع کنم، پدرم مرا برای آن آماده کرد. جودو یکی از ورزش هایی بود که به پاهایم فشار نمی آورد. یک باشگاه جودو در موغلا تأسیس شد و من به تیم پیوستم. همه چیز برای من خیلی خوب شد. جودو فوق العاده برای من مفید بوده. من می توانم صحنه های اکشن را به لطف جودو فیلمبرداری کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا