سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Big Sky: تمدید فصل دو برای سریال های تلویزیونی ABC اعلام شد.

ABC سریال تلویزیونی Big Sky را برای فصل دوم تمدید کرده است. مشخص نیست که چند قسمت سفارش داده شده است اما فصل اول 16 قسمت دارد و سه قسمت دیگر باقی مانده است.

یک سریال درام مهیج که بر اساس مجموعه ای از کتاب های CJ Box ساخته شده است ، در سریال تلویزیونی Big Sky بازیگرانی چون کاترین وینیک ، کایلی بانبری ، برایان گراگتی ، ددی فایفر ، ناتالی آلین لیند ، جید پتیژون ، جسی جیمز کایتل ، والری مهافی ، جان کارول لینچ ، و رایان فیلیپه حضور دارند.
داستان با دانیل سالیوان (لیند) و خواهرش گریس (پتی جون) در یک سفر جاده ای برای دیدار دوست پسر دانیل شروع می شود. این دو توسط راننده کامیون در یک قسمت دور افتاده از بزرگراه مونتانا ربوده می شوند. این زنجیره ای از وقایع را به راه می اندازد که کارآگاهان خصوصی کودی هویت (فیلیپ) و کاسی دوول (بانبری) را به همراهی با جنی هویت (وینیک) ، همسر بیگانه کودی و پلیس سابق ، برای جستجوی خواهران سوق می دهد. وقتی این سه نفر کشف می کنند که آنها تنها دخترانی نیستند که در منطقه ناپدید شده اند ، مشخص می شود که آنها با چیزی بسیار بزرگتر از آنچه تصور می کردند برخورد کرده اند.

با پخش سه شنبه شب ها ، فصل اول Big Sky به طور متوسط ​​دارای امتیاز 0.57 در جمعیت 18-49 و 3.69 میلیون بیننده در رتبه بندی مستقیم + همان روز است. این ششمین برنامه اسکریپت دارای بالاترین امتیاز در شبکه است. 

ABC از طریق توییتر تمدید فصل دوم را اعلام کرد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا فصل اول سریال Big Sky TV را تماشا کرده اید؟ آیا قصد دارید فصل دوم را تماشا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا