سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

Glass Onion با 82.1 میلیون ساعت تماشا در آخر هفته اول، فیلم نامبر 1 نتفلیکس شد.

به گفته نتفلیکس، Glass Onion دنباله whodunit پس از اکران در روز جمعه در رتبه اول جهانی قرار گرفت. در سه روز اول حضورش در این پلتفرم، 82.1 میلیون ساعت تماشا شد و  تخمین زده می شود که 35 میلیون خانواده در بیش از 93 کشور فیلم را ببینند.

این تعداد کمی کمتر از بازدیدهای آخر هفته اول ساندرا بولاک The Unforgivable در دسامبر گذشته با ۸۵.۸۶ میلیون ساعت است.

در استراتژی اکران جدید، Glass Onion: A Knives Out Mystery یک ماه قبل از ورود به نتفلیکس، تنها یک هفته به مدت محدود در سینماها در هفته شکرگزاری اکران شد. طبق گفته باکس آفیس این فیلم در داخل ایالت متحده کمی بیش از 13 میلیون دلار درآمد داشت.

Glass Onion دنباله ای بر فیلم Lionsgate 2019 Knives Out است که در حال حاضر برای پخش در این سرویس در دسترس نیست. گزارش شده  که سال گذشته، نتفلیکس 450 میلیون دلار برای حقوق دو دنباله Knives Out از نویسنده/کارگردان ریان جانسون و ستاره دانیل کریگ، بازیگر نقش کارآگاه بنوا بلان در فیلم‌های مجموعه معمایی قتل، پرداخت کرد.

در این فیلم جدید ژانل مونا، ادوارد نورتون، کیت هادسون، دیو باوتیستا، لزلی اودوم جونیور، کاترین هان، جسیکا هنویک و مدلین کلین به ایفای نقش پرداخته اند.Glass Onion دو نامزدی گلدن گلوب دریافت کرد: بهترین فیلم (کمدی) و بهترین بازیگر مرد (کمدی) برای کریگ.

Glass Onion: A Knives Out Mystery اکنون در نتفلیکس پخش می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا