سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین تصاویر رسمی از فیلم Murder Mystery با بازی آدام سندلر Adam Sandler و جنیفر انیستون Jennifer Aniston منتشر شد!

[ad_1]

 

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، شبکه Netflix (نتفلیکس) اولین تصاویر از فیلم Murder Mystery (راز قتل) با بازی دوباره آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) در کنار هم را منتشر کرد. کارگردانی این فیلم برعهده کایل نیواچک (Kyle Newacheck) است؛ و نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این فیلم را جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) به نگارش درمی‌آورد.

داستان این فیلم از این قرار است که بلاخره یک پلیس شهر نیویورک با بازی آدام سندلر، موفق می‌شود تا همسر خودش (جنیفر انیستون) را به سفر طولانی مدت اروپایی ببرد که قبلا قولش را به او داده بود؛ در طی این سفر او درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود و با مرد مرموزی (با بازی لوک ایوانز) که آن‌ها را به یک گردهمایی صمیمانۀ خانوادگی دعوت می‌کند، وارد مبارزه می‌شود. این گردهمایی توسط یک شخص میلیاردر مسن، به نام مالکوم کوئینس (Malcom Quince) برگزار شده است که در طی این مهمانی به قتل می‌رسد و سندلر و همسرش درجایگاه مظنونین اصلی پرونده پلیسی ما قرار می‌گیرند.

علاوه بر سندلر و انیستون بازیگران مشهور دیگری از جمله لوک ایوانز (Luke Evans)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، لوئیس جراردو مندز (Luis Gerardo Mendez)، شیولی کوتسونا (Shioli Kutsuna)، دیوید ویلیامز (David Williams)، عدیل اختر (Adeel Akhtar)، جان کانی (John Kani)، الافر داری اولافسون (Olafur Darri Olafsson)، دنی بون (Dany Boon) و در نهایت ترنس استامپ (Terence Stamp) در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید. فیلم Murder Mystery در تاریخ نا مشخصی در مه ژوئن ۲۰۱۹ از شبکه Netflix پخش خواهد شد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا