سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

احتمالا سریال Better Call Saul شش فصل خواهد داشت!

[ad_1]

 

هر موقع از سازندگان سریال Better Call Saul (بهتره با سال تماس بگیری) در مورد پایان این سریال و تعداد فصل‌های آن پرسیده شد آن‌ها در جواب گفتند:

« ما از زمان آغاز به پایان آن نزدیک‌تر شده‌ایم!»

البته این حرف کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا در پایان فصل چهارم شخصیت جیمی مک‌گیل (با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk)) خیلی بیشتر به سال گودمن تبدیل شده و بعضی از شخصیت‌های Breaking Bad (بریکینگ بد) نیز وارد دوره زمانی سال شده‌اند و چیز زیادی برای واردشدن به جریان Breaking Bad وجود ندارد. براساس گفته‌های جیان کارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، بازیگر نقش گاس فرینگ در سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul، تنها یک فصل تا پایان سریال باقی مانده است. وی در گفت‌وگویی اعلام کرد:

«شش فصل برای این سریال وجود خواهد داشت و این به‌نظر می‌رسد راحت‌ترین راه برای پایان رساند برنامه است.»

البته این حرف تایید رسمی نداشته اما احتمال قریب به یقین درست خواهد بود. همانطور که قبلاً نیز گزارش دادیم پخش فصل پنجم این سریال تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خواهد داشت و همچنین فیلمی سینمایی از دنیای سریال Breaking Bad که با هنرنمایی آرون پال (Aaron Paul) در نقش جسی پینکمن نیز همراه است ساخته خواهد شد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا