سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایلان ماسک شخصیت سال 2021 نشریه تایم شد.

نشریه تایم روز دوشنبه 13 دسامبر اعلام کرد که ثروتمندترین فرد جهان و مدیر عامل شرکت تسلا به عنوان شخصیت سال 2021 تایم انتخاب شده است.

ادوارد فلسنتال، سردبیر و مدیر عامل تایم در این مورد می نویسد: ” تعداد کمی از افراد تأثیر بیشتری نسبت به ماسک بر روی زندگی روی زمین و احتمالاً خارج از زمین داشته اند. در سال 2021، ماسک نه تنها به عنوان ثروتمندترین فرد جهان، بلکه شاید به عنوان ثروتمندترین فردی که تغییری عظیم در جامعه ما ایجاد کرد، ظاهر شد.”

امسال، مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا نه تنها از نظر ثروت در صدر قرار گرفت، بلکه به راه‌اندازی شرکت هوافضای خود به ارتفاعات جدید نیز ادامه داد. در سال 2020، SpaceX اولین شرکت خصوصی بود که فضانوردان را به مدار فرستاد و در سپتامبر گذشته، این شرکت اولین پرتاب کاملا خصوصی خدمه خودش را به مدار انجام داد.

ایلان به تایم گفت: «احساس می‌کنم که ما سال‌های زیادی موفقیت داشته‌ایم و بسیاری از افراد در این شرکت هرگز شاهد شکست در پرتاب نشده‌اند. بسیاری از افراد هرگز در حرفه شان رکود را تجربه نکرده اند.»

با این حال، این کارآفرین 50 ساله نه تنها امسال در مرکز دنیای فناوری بود (زمانی که تسلا به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل شد)، بلکه با میزبانی یک قسمت از برنامه  Saturday Night Live به دنیای سرگرمی هم وارد شد.

رئیس جمهور جو بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس هر دو به عنوان شخصیت سال 2020 توسط تایم انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا