سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیدسته‌بندی نشدهسینمای ترکی

آیا خواننده معروف سینان آکچیل Sinan Akçıl با بازیگر معروف Müjde Uzman رابطه دارد؟

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف سینان آکچیل Sinan Akçıl و بازیگر معروف Müjde Uzman که تابستان گذشته شایعاتی درمورد اینکه رابطه عاشقانه دارند در رسانه ها پیچیده بود، چند شب پیش در یک هتل در Uludağ دیده شدند.

1_d

بازیگر معروف Müjde Uzman که در کنسرتی که سینان آکچیل Sinan Akçıl در همان هتل داشت، در ردیف اول نشسته بود. این بازیگر معروف Müjde Uzman با دیدن خبرنگاران از محل کنسرت جدا شد و به اتاقش در هتل رفت.

2_d

در آخرین شب این کنسرت مشترک که خوانندگان معروف زیادی حضور داشتند، با هم دیده شدن خواننده معروف سینان آکچیل Sinan Akçıl و بازیگر معروف Müjde Uzman برای رسانه ها منبع خبری خوبی بود.

4_d

ماه ژوئن سال گذشته در Marmaris شایعات رابطه  داشتن خواننده معروف سینان آکچیل Sinan Akçıl و بازیگر معروف Müjde Uzman بوجود آمده بود که حتی این خبرها باعث جدا شدن سینان آکچیل Sinan Akçıl و ابرو شاللی Ebru Şallı شده بود.

5_d

در این کنسرت که بازیگر معروف Müjde Uzman به عنوان مهمان ویژه سینان آکچیل Sinan Akçıl در اولین ردیف نشسته بود و با شوق و ذوق آهنگ های سینان آکچیل Sinan Akçıl را گوش میداد با دیدن خبرنگاران عصبی شده و محل کنسرت را ترک کرد.

7_d

بازیگر معروف Müjde Uzman که با خبرنگاران رابطه خوبی ندارد و در جواب سوالشان که قبلا شایعات رابطه شما و سینان آکچیل Sinan Akçıl بوجود آمده بود شما جواب دارید؟ به سوال اینجوری جواب داد: شما دیگه از کجا اومدین ( یعنی حوصله سروکله زدن با شما رو ندارم )

12_d

بازیگر معروف Müjde Uzman که با قدم های سریع محل را ترک کرده و به اتاق رفت و بعد آن سینان آکچیل Sinan Akçıl آمده و به خبرنگاران میگوید لااقل این وقت شب اینکار رو نکنین و بعدش به اتاقش که در همان طبقه بود میرود.

13_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا