سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بتنی فرانکل به قربانیان حمله به اوکراین 10 میلیون دلار کمک می‌فرستد.

بتنی فرانکل 10 میلیون دلار به شهروندان اوکراینی آسیب دیده از حمله روسیه از طریق سازمان، B Strong کمک می کند.

BStrong یک سازمان جهانی در مشارکت با ماموریت توانمندسازی جهانی است. طی چند روز گذشته، فرانکل آپدیتهایی را در مورد این سازمان غیرانتفاعی که متعلق به خودش هست برای کمک به شهروندان اوکراینی برای فرار به محل امن به اشتراک گذاشته است.

جمعه شب، او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که BStrong  بر روی کمک به زنان و کودکان اوکراینی که به مرز لهستان فرار کرده اند, تمرکز کرده است.

فرانکل در ویدئویی که در استوری اینستاگرامش منتشر کرده گفت: بنابراین ما واقعاً با زنان و کودکان در مرز لهستان سر و کار داریم. ما با حادثه ای مواجه شدیم که  شوهر زنی را  از ماشین بیرون کشیدند و  او را به دلیل اوکراینی بودنش بردند  چون که مردان نمی توانند اوکراین را ترک کنند.”

” او هرگز در زندگیش اسلحه در دست نگرفته و حالا او یک سربازه و حالا اون زن خانواده اش می آید و ما باید خانواده او را به اسپانیا برسانیم، جایی که او خانواده دارد  چون کسی را در لهستان ندارد.”

فرانکل برای اولین بار کمک BStrong را در روز پنجشنبه اعلام کرد. تعهد اولیه ارسال 100000 بسته بهداشتی ، کیسه خواب و کمک به مبلغ 10 میلیون دلار بود. علاوه بر این، کمک های مالی هم از طریق وجه نقد، کارت و بلیط هواپیما به افراد و خانواده ها می رسد.

فرانکل گفت که تیم BStrong روز شنبه در یک غرفه استقبال در یک مرکز ورودی در Medyka، لهستان، حضور خواهد داشت.

تیم فرانکل در حال حاضر یک انبار پر از کمک 16 میلیون دلاری دارد.

سازمان  BStrong فرانکل  از زمان راه اندازی در سال 2017 به قربانیان بلایای طبیعی در ایالات متحده و سراسر جهان کمک کرده است.

جو بایدن هم دستوری 600 میلیون دلاری برای “کمک فوری نظامی” به اوکراین را امضا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا