سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Çöp Adam بار دیگر در رتبه بندی همه را شگفت زده کرد!

رتبه های به دست آمده با قسمت پانزدهم سریال Çöp Adam نسبت به هفته گذشته نمادی از پیشرفت بسیار خوب است. ظهور مجدد رتبه های کسب شده در اولین پخش سریال امیدوار کننده بود.

این واقعیت که رتبه بندی که در قسمت چهاردهم هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت، پس از یک هفته بهبود یافت، به نظر می رسد نمونه ای از علاقه تماشاگران به سریال Çöp Adam باشد.

قسمت 15 سریال Çöp Adam در چهارشنبه 29 مارس پخش شد. الچین سانگو و انجین آلتان دوزیاتان بار دیگر بازی های موفقی را ارائه کردند. مخاطبان سریال نیز از جریان داستان راضی هستند.

پس رتبه ها چطور بود؟ Çöp Adam که روز چهارشنبه 29 مارس در تمامی رده های مخاطبین صعود کرد، در رده ی همه ی افراد رتبه ی دهم را به خود اختصاص داد، اما نسبت به هفته ی گذشته امتیاز بسیار خوبی داشت.

رتبه‌بندی سریال در گروه‌های AB و ABC1 حتی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. می توان گفت که این نتایج نتیجه خوبی برای سریال Çöp Adam است که در هر دو دسته رتبه سوم را کسب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا