سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت برای اولین بار ماه ها پس از سیلی جنجالی اسکار با هم دیده شدند

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت با هم دیده شدند.

از این زوج در 13 آگوست با هم در حال ترک نوبو در مالیبو، کالیفرنیا، عکس گرفته شد ، که اولین حضور مشترکشان در انظار عمومی پس از سیلی جنجالی ویل به کریس راک در مراسم اسکار 2022 است.

در 27 مارس، ویل اسمیت 53 ساله، پس از اینکه با عجله به صحنه اسکار رفت و به خاطر شوخی که مجری  کریس راک درباره همسرش جدا پینکت و مدل موی آن زمان او انجام داد، به صورت کریس 57 ساله سیلی زد و خبرساز شد.

ویل که بعداً جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «شاه ریچارد» دریافت کرد، متعاقباً از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک استعفا داد و در اینستاگرام از کریس عذرخواهی عمومی کرد.

همین ماه گذشته، ویل به رسانه‌های اجتماعی رفت تا درباره این درام صحبت کند  و گفت که «تفکر و کارهای شخصی زیادی انجام داده است» و دوباره عذرخواهی کرد.

من با کریس تماس گرفتم و پیامی که به من دادن این بود که او برای صحبت کردن آماده نیست و وقتی آماده شد، تماس خواهد گرفت. کریس، من از شما عذرخواهی می کنم. رفتار من غیر قابل قبول بود. و من اینجا هستم هر زمان که شما برای صحبت آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا