سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

نخستین تریلر فیلم ” الویس ” با بازی تام هنکس و آستین باتلر منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم ” الویس ” به کارگردانی باز لورمن، منتشر شد. این تریلر تقریبا چهار دقیقه ای اولین نگاه از آستین باتلر در نقش پادشاه راک اند رول  ” الویس پرسلی ” را به طرفداران می دهد.

این تریلر با  صدای مدیر قدیمی الویس، سرهنگ تام پارکر، با بازی تام هنکس، شروع می شود که داستان را روایت می کند. پارکر در حین پخش شدن تریلر می‌گوید: “بعضی‌ها هستند که باعث می‌شوند من شرور این داستان بشوم.”

همانطور که پارکر به صحبت کردن در مورد الویس ادامه می دهد، کلیپ هایی از این نوازنده به عنوان پسر جوانی که وارد کلیسای باپتیست می شود، تا لحظه ای که برای اولین بار روی صحنه می رود پخش می شود. در نهایت، یک دقیقه بعد، طرفداران شاهد تغییر شکل باتلر  در حالی که  “Jailhouse Rock” میخواند هستند.

در ادامه تریلر, باتلر را در شخصیت کامل نشان می دهد که به عنوان یک ستاره جوان روی صحنه می رود -از بررسی کردن حرکات رقص او  تا تبدیل شدنش به سوپراستار نمادین معروف به “king” ..

تریلر با جمله خاطره انگیز «الویس ساختمان را ترک کرد» به پایان می رسد.

الویس در 24 ژوئن اکران می شود . تاریخ اکران این فیلم چندین بار به دلیل همه گیری کووید-19 به تاخیر افتاده بود.

طبق بیانیه مطبوعاتی 2019 برادران وارنر، این فیلم زندگی و موسیقی پریسلی را “از طریق روابط پیچیده او با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر” بررسی می کند.

در این فیلم علاوه بر باتلر و هنکس، اولیویا دی جونگ (پریسیلا پریسلی)، هلن تامسون (مادر الویس، گلدیس پریسلی)، ریچارد راکسبورگ (پدر الویس، ورنون پریسلی) و گری کلارک جونیور (آرتور کروداپ) هم ایفای نقش کرده‌اند.

تریلر را از اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا