سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

«شوالیه ماه»: تاریخ اکران سریال مارول با بازی اسکار آیزاک در دیزنی+ مشخص شد

دیزنی سرانجام  با انتشار تیزری تاریخ اکران سریال مارول  Moon Knight  ( شوالیه ماه )  با بازی اسکار آیزاک را اعلام کرد، این سریال قرار است در 30 مارس در دیزنی + منتشر شود.

آیزاک نقش مارک اسپکتور  را بازی می کند. اسپکتور از تفنگداران دریایی بازنشسته ارتش آمریکاست که از اختلال تجزیه هویت (Dissociative identity disorder) رنج می‌برد و تبدیل به کالبد جسمانی خدای قمر مصری، Khonshu می‌شود.

در طول این تیزر کوتاه شاهد حضور تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال شوالیه ماه هستیم که مارک اسپکتور به مون نایت تبدیل می‌شود و ظاهرا در حال مشت زدن یک موجود فراطبیعی نیز است که هویت این شخصیت فعلا مشخص نیست.همچنین در طول تیزر می‌توانید شاهد حضور ایتن هاوک نیز باشید که گفته می‌شود نقش شخصیت شرور و منفی سریال شوالیه ماه را بازی می کند.

ظار می رود در کنار هاوک و آیزاک، گسپارد یولیل و مری کالاماوی نقش های مهمی را در این سریال ایفا کنند.محمد دیاب کارگردانی چهار قسمت از سریال را بر عهده دارد و همکاران او، جاستین بنسون و آرون مورهد هم دو قسمت باقیمانده را کارگردانی می‌کنند.

تیزر را می توانید از اینجا ببینید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا