سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در مقابل سریال Yargı ( قضاوت ) و The Teşkilat (تشکیلات ) بالاخره یک سریال رقیب قدرتمند در راه است!

یکشنبه شب ها هم سریال Teşkilat از  TRT1 و هم سریال Yargı (قضاوت)  از کانال دی پخش می شوند. هر دو سریال طرفداران بسیار زیادی دارند و به عنوان تولیداتی که برای مدت طولانی برای مقام اول با یکدیگر رقابت می کنند، شناخته می شوند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی شو تی وی در عصر یکشنبه این فصل سریال کمدی Güzel Günler (روزهای خوب) را روانه بازار کرد و می توان گفت که این سریال با امتیاز متوسط دوران خوبی را پشت سر گذاشت.

در مجموع پخش سریال های شبکه های دیگر یکشنبه شب زیاد دوام نیاورد. مدیران کانال های تلویزیونی عصر یکشنبه را خطرناک می دانند، زیرا سریال های تلویزیونی Teşkilat (سازمان) و Yargı مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند.

با این حال، فاکس تی وی با تصمیم به پخش سریال جدید درام Ego در عصر یکشنبه، گام مهمی برداشت. اولین قسمت  این سریال جدید با بازی  آلپرن دویماز و ملیسا اصلی پاموک در نقش های اصلی ،  یکشنبه ۵ فوریه  ساعت 20:00 مقابل مخاطبان قرار می گیرد.

در نتیجه رقابت رتبه‌بندی در عصر یکشنبه سخت‌تر خواهد شد و اگر پروژه جدیدی به نام Ego بتواند از سوی مخاطبان واکنش نشان دهد، می‌تواند کسانی را که سریال Teşkilat و Yargı را تماشا نمی‌کنند جذب کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا