سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

آریل وینتر برای بازی در سریال کمدی “Hungry”، جایگزین دمی لواتو خواهد شد.

آریل وینتر، ستاره خانواده مدرن، به عنوان نقش اول سریال کمدی چند دوربینه ” گرسنه  “شبکه NBC انتخاب شده است. او جانشین دمی لواتو می شود که تقریباً یک سال بود که به پروژه پیوسته بود اما روز پنجشنبه به دلایل مشکلات در برنامه ریزی, درست زمانی که سریال در آستانه شروع تولید بود، از پرژه  به عنوان بازیگر کنار رفت.

NBC همچنان در پروژه باقی ماند، و تصمیم به ساخت سریال گرفت و خواست که  بقیه بازیگران در جای خود باشند. با حضور وینتر، تولید سریال این هفته  شروع می شود. لواتو، همراه با مدیرشان اسکوتر براون، به عنوان تولیدکنندگان اجرایی باقی می ماند.

سریال “گرسنه” درباره چند دوست عضو اف‌آی‌جی یا گروه آمریکایی موضوعات غذایی هستند. که برای یافتن عشق، موفقیت و غذایی در یخچال که همه مشکلات را حل کند. به یکدیگر کمک می‌کنند.

“سوزان مارتین” نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد.

والری برتینلی، گابریل “فلافی” ایگلسیاس، رایان مک‌پارتلین، الکس برایتمن و اشلی دی. کلی هم در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

وینتر به مدت 11 فصل،  در سریال کمدی “Modern Family” برنده جایزه امی ABC ,نقش الکس دانفی، فرزند وسطی و باهوش خانواده دانفی را بازی کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا