سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

دلیل اینکه شخصیتهای کیویلجیم و عمر در سریال Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته ) محبوب هستند, اینه که آنها زندگی واقعی را لمس می کنند!

قسمت پانزدهم سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) که عصرهای جمعه از شو تی وی پخش می شود، پشت سر گذاشته شد. رتبه بندی سریال  همچنان خوب است. حتی به پایان رساندن روز در رتبه دوم در رده AB نشان می دهد که علاقه نشان داده شده به سریال همچنان بالاست. قسمت 15 هم در رده ی تمام افراد, هشتم و در ABC1 سوم شد. رتبه های بالاتر از میانگین سریال ثابت می کند که داستان خوب پیش می رود و مخاطب همچنان علاقه مند است.

طرفداران سریال Kızılcık Şerbeti از پیشرفت های تاکنون خیلی راضی هستند. هارمونی شخصیت های کیویلجیم و عمر که از ابتدای پخش سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته، مورد پسند بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.

درباره بازی های موفق باریش کیلیچ و اوریم آلاسیا صحبت های زیادی شده است. در قسمت پانزدهم، همه چیز تغییر کرد وقتی عمر اعتراف کرد که دیگر لمان را که نمی تواند از او طلاق بگیرد نمی خواهد و عاشق کیویلجیم است.

دلیل جلب توجه شخصیت های عمر و کیویلجیم که دومین بهار را در زندگی خود تجربه می کنند، در اینه که زوج های زیادی در موقعیت های مشابه هستند.

زوج های زیادی در سرتاسر دنیا هستند که فرصتی دوباره به دست می آورند، یکدیگر را در آغوش می گیرند و با هم زندگی می کنند.
در اینجا، شخصیت‌های عمر و کیویلجیم در سریال Kızılcık Şerbeti به این نکته اشاره می‌کنند که همیشه امید به شاد بودن و نگه داشتن زندگی وجود دارد و همیشه فردی را که  دنبالش می‌گردید پیدا می‌کنید.

طرفداران سریال هم فاش کردند که از پیشرفت سناریو در این راه بسیار راضی هستند. یکی از بینندگان می گوید: «در اینجا صحنه هاییه که می خواهیم ببینیم. عمر و کیویلجیم سزاوار خوشبختی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا