سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

نگاهی به درآمد سالیانه کیوانچ تالیتوغ

به گزارش نسیم ورد؛

کیوانچ تالیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) که بریا بازی در سریال جسور و زیبا 130 هزار لیره ترکیه دریافت می کند، برای بازی در یک فیلم تبلیغاتی شرکت پوشاک جین mavi به تفوافق رسیده و قرارداد بسته است.

بر اساس خبرها مبلغی که کیوانچ تاتلیتوغ با شرکت جین mavi توافق کرده دومیلیون دلار است که برابر با 7 میلیون لیره ترکیه می باشد.

18_d

کیوانچ تاتلیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) بازیگر فیلم و سریال های ترکی با چهره منحصر به فردی که دارد شرکت های تجاری نیز خیلی مایل هستند او در فیلم های تبلیفاتی شرکتشان بازی کند و به این طریق اگر کیوانچ تاتلیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) در فیلم و سریال هم بازی نکند باز هم منابع درآمدی خوبی دارد.

12_d

شرکت جین mavi که پارسال برای بازی در فیلم تبلیغاتی اش Serenay Sarıkaya و Kerem Bürsin و در این اواخر نیز با İlker Kaleli بازیگر مرد نقش اول سریال پویراز کارایل به مبلغ یک میلیون دلار توافق کرده بود.

2_d

شرکت جین mavi در سال 2017 با هدفی بزرگتر به سراغ کیوانچ تاتلیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) آمده و در پیش نمایش فیلم تبلیغاتی به این اشاره کرده که « افسانه ها روزی بر میگردند » که منظورش اینه که هر چقدرم که کیوانچ تاتلیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) به مدت دوسال از بازی در فیلم و سریال دور بود ولی بازم این افسانه فراموش شدنی نیست.

کیوانچ تاتلیتوغ ( Kıvanç Tatlıtuğ ) با این توافق دو میلیون دلاری که با این شرکت انجام داده قراردادی دوبرابر چهره تبلیغاتی قبل این شرکت İlker Kaleli بسته است.

15_d

بر اساس خبرهای بدست آمده کیوانچ تاتلیتوغ با بازی در سریال جسور و زیبا مبلغی بالغ بر 4.5 میلیون لیره ترکیه بدست آورده و نیز با قرارداد 7.5 میلیون لیری که با شرکت جین mavi بسته، در مدت چند ماهه اخیر مبلغی نزدیک به 12 میلیون لیره ترکیه بدست آورده است.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا