سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بعد از درام لارسا پیپن ، ملک بیسلی از همسرش مونتانا یائو عذرخواهی کرد.

ملک بیسلی برای اولین بار در ماه نوامبر سال 2020 با لارسا پیپن در ارتباط بود در حالی که هنوز به طور قانونی همسر مونتانا یائو بود.

روز یکشنبه ،بیسلی بازیکن مینه سوتا تیمبرولوز ، بعد از اینکه با پیپن 46 ساله وارد رابطه در ماههای طولانی شد ، در اینستاگرام از همسرش  عذر خواهی کرد و این در حالی اتفاق افتاد که او و یائو هنوز زن و شوهر قانونی بودند. (بیسلی و پیپن از هم جدا شده است).

در جریان این اختلاف ، یائو ، 23 ساله ، ادعا کرد که بیسلی او و پسرش را از خانه آنها بیرون کرده است.

بیسلی در کنار عکس قدیمی از خودش و یائو که فرزندشان ماکای را در آغوش گرفته بودند نوشت: 2 روز ، از تولد او در بیمارستان گذشت. “من به دنبال چیزهای بیشتری بودم که تمام مدت اینجا بود. من به دنیا و تو می گویم هیچ جسمی مثل تو برای من وجود ندارد.”

ستاره NBA افزود: “بخاطر اینکه من کسی هستم که آخرین رابطه ام را به این دلیل پایان دادم که هیچ کسی مثل تو وجود ندارد”  

من سعی می کنم به صورت جداگانه رشد کنم و یک خانواده بسازم.. یک خانواده واقعی .. من نمی خواهم مورد قضاوت قرار بگیرم من به دنبال بخشش هستم.

بیسلی در پایان پستش گفت: “در نهایت اینکه من یک پسر عاشق هستم و دلم برای داشتن شماها و دوست داشتنون تنگ شده است.  
نماینده یائو بلافاصله به درخواست نظر PEOPLE جواب نداد.

 

یائو در ماه دسامبر بعد از عکس گرفته شده از بسیلی و پیپن ، درخواست طلاق کرد. این مدل بعداً ادعا کرد که او و پسرش را از خانه اش بیرون کردند و بیسلی با پیپن به او خیانت کرده است.

پیپن ، که قبلاً با اسکاتی پیپن ، اسطوره NBA ازدواج کرده بود ، بعداً ادعا کرد که بیسلی با شروع رابطه با او از یائو جدا شده است.

ستاره سابق خانه دارهای واقعی میامی در فوریه در Hollywood Unlocked گفت: “ما در این باره صحبت کرده بودیم. این یک راز نبود. من افراد زیادی را می شناسم که ازدواج کردند و جدا شدند.”  

 

یک منبع به PEOPLE گفت: “آنها دوست هستند و هنوز در ارتباط هستند اما با هم نیستند.” “فاصله در جداییشان نقش داشت.”

یک منبع روز دوشنبه به PEOPLE گفت که پیپن “از فصل بعدی زندگیش هیجان زده است” و افزود ، “ملک کیه ؟!”

پیپن قبل از رابطه عاشقانه با بیسلی ، مدت کوتاهی با خواننده رپ Future رابطه داشت.

پیپن قبلاً از سال 1997 تا 2015 با اسکاتی ازدواج کرده بود اولین بار از هم جدا شدند. اگرچه آنها در سال 2017 آشتی کردند ، اما  سال بعد با درخواست طلاق پیپن ، آنها برای همیشه از هم جدا شدند. آنها چهار فرزند مشترک بنامهای: اسکاتی جونیور ، پرستون ، جاستین و سوفیا دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا