سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال The Bachelor : شبکه ABC هنوز به اسپین اف آن فکر می کند.

  The Bachelor به زودی می تواند اسپین آف دیگری را ببیند. قبل از  توقف تولید به خاطر COVID-19 در هالیوود ، ABC برای انتخاب بازیگر با سالمندانی که به دنبال عشق بودند ، تماس تلفنی گرفت. پس از آن جزئیات دیگری فاش نشد چون تولیدات متوقف شد. 

با این حال ، Variety گزارش داده است که این سریال هنوز روی میز است و ABC فیلم هایی از سالمندان را که به دنبال عشق هستند دریافت کرده است. اگر این بیماری همه گیر دنیا را نگرفته بود ، این سریال در پاییز 2020 مورد توجه قرار می گرفت.

راب میلز از ABC در مورد سری جدید موارد زیر را بیان کرد:

“برخی از  این بازیگرانی که باهاشون مصاحبه کردیم ، بسیار متاثر بودند. این کار متفاوتی برای ساخت  The Bachelor است زیرا این افراد در زندگی کاملاً متفاوت هستند. یک چیز جالب در مورد افرادی که به انتهای دیگر طیف رسیده اند ، که زندگی خود را گذرانده اند ، بچه های خود را بزرگ کرده اند ، بعضی از آنها بیوه یا طلاق گرفته اند و شاید بعضی ها هرگز عاشق نبوده اند. ما فکر کردیم که از طریق The Bachelor پویایی جالبی خواهد داشت. ”

دوره بعدی  The Bachelor ، فصل Clare Crawley از The Bachelorette است. در حال حاضر دارد تولید می شود  است و پاییز امسال پخش می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا