سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

مگان راپینو میزبان مصاحبه ویژه HBO می شود.

مگان راپینو میزبان ویژه برنامه HBO Sports خواهد بود – اما بحث لزوماً فقط درباره ورزشکاران نیست. 

ستاره فوتبال و بازیکن برجسته جام جهانی زنان 2019 و الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نیکول هانا جونز ، روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر و  حسن مینهاج برای  برنامه  Seeing America به مگان راپینو می پیوندند. این ویژه برنامه نیم ساعته شنبه در HBO پخش می شود.

راپینو گفت: “این باعث افتخار من است که میزبان یک برنامه با موضوع گفتگوی انتقادی بین برخی از ابتکاری ترین رهبران اندیشه آمریکا باشم.” “من از HBO بسیار سپاسگزارم که چنین بستر قدرتمندی را برای این گفتگوی مهم فراهم کرده است.”

راپینو گفتگوهایی با اوکاسیو-کورتز ، هانا جونز و مینهاج انجام خواهد داد که هدف از آن کمک به شکل گیری گفتگوی فرهنگی در حال انجام است که در حال حاضر در جریان است. راپینو سابقه فعالیت در حمایت از LGBTQ + و موضوعات عدالت اجتماعی را دارد.

پیتر نلسون ، مدیر اجرایی شرکت HBO Sports گفت: “ما سپاسگزاریم که مگان راپینو HBO را به عنوان خانه ای برای این گفتگو انتخاب می کند و منتظر فرصت های بیشتر برای ادامه گفتگو هستیم.”

مگان از صحبت کردن در مورد موضوعات نمی ترسد.  الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نیکول هانا جونز و حسن مینهاج ، درباره چالش هایی  که ما با آن روبرو هستیم ، گفتگو می کنند. “

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا