سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

دمت اوگار و بورا گولسوی سریال بهار را به صدر رتبه بندی ها رساندند!

در جداول می بینیم که سریال جدید شو  تی وی با نام BAHAR (بهار) با ریتینگ قوی که هر هفته کسب می کند بهترین ریتینگ سال 2024 را به دست آورده است.

در تجزیه و تحلیل رتبه بندی انجام شده در بین 4 تا 10 مارس، سریال بهار در هر دو دسته بندی AB و ABC1 رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. سریال بهار که در رده همه نفره به رتبه های دو رقمی نزدیک شد اما کمی پایین تر از آن باقی ماند، با رتبه های دو رقمی در رده های AB و ABC1  همه را خیره کرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که سکانس های طولانی تر دمت اوگار و بورا گولسوی در داستان، مخاطب را به سمت سریال بهار جذب می کند و هر دو بازیگر می توانند با بازی قویشان احساسات شخصیت ها را به مخاطب منتقل کنند.

سریال بهار که حتیجه اصلان، اجم اوزکایا و مهمت یلماز آک نیز در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کردند، به سریالی تبدیل شده که اخیراً بینندگان زن را به‌ویژه جذب کرده است.

مخاطب از اینکه شخصیت بهار از زندگی قدیمی‌اش خلاص شده، با دیدن حقیقت شروع به تغییر کرده، دوباره پا به حرفه گذاشته و روی پای خودش می‌ایستد و به سوی زندگی جدید گام برمی‌دارد، راضی است.

مهم ترین سهم در رتبه بندی سریال بهار از نظر داستانی اینه که کاراکتر بهار صحنه هایی دارد که باعث لبخند مخاطب می شود و دمت اوگار تبحر خود را در این صحنه ها نشان می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا