سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال Lucifer: تام الیس در فصل پنجم تمام نشده چگونه تمدید فصل ششم میخواهد آن را تغییر دهد..

سریال لوسیفر نیمه اول فصل پنجمش را در نتفلیکس پخش کرده ، و هنوز قسمت های زیادی برای طرفدارانش باقی مانده است. نیمه دوم این فصل هشت قسمت دارد و فصل ششم و پایانی آن 10 قسمتی است. تولید بخش آخر فصل پنجم به دلیل ویروس کرونا به پایان نرسید ، اما بازیگران قبل از شروع فصل ششم فصل قبلی را تمام میکنند.
تام الیس در مورد تمدید فصل شش بعد از پایان فصل پنجم و اتفاقات بعدی که در لوسیفر می افتد صحبت کرد. او در مورد سریال Netflix ، در The Wrap گفت:من هفته پیش با نویسندگان جلسه داشتم و خلاصه ایی از فصل 6 را بدست آوردم. جالبه چون فکر می کردیم فصل 5 که شامل بیشترین قسمت است فصل آخر باشد. به همین خاطر ما خیلی روی آن فکر کردیم که پایان داستان چگونه شود.نتفلیکس گفت”شما می خواهید فصل دیگه ایی بسازید؟” ما گفتیم وقتی فصل 5 تمام شد پایان داستان را در فصل 6 نشان میدهیم ، مشخصه که ما یک داستان دیگه ایی داریم اما الان که این سریال متوقف شده باید در موردش حرف بزنیم.حالا 10 قسمت دیگه به سریال اضافه میشود و جوری که می خواستیم داستان را تمام کنیم آن را میسازیم. فقط همینو میتونم بهتون بگم.

Tom Ellis نمی دانست که چه زمانی تولید از سر گرفته می شود. وقتی این سریال متوقف شد فقط پنج، شش روز مانده بود تا بخش آخر فصل پنجمش را فیلمبرداری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا