سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Joy Anna Duggar و Austin Forsyth فرزند دومشان به دنیا آمد.

 

خانواده Duggar با دنیا آمدن یک بچه دیگه بزرگتر شد. این زوج یک پسر 2 ساله بنام گیدئون دارند. جوی آنا و همسرش آستین فورسیت هفته پیش فرزند دومشان که دختره به دنیا آمد. جوی-آنا ، 22 ساله ، روز دوشنبه این خبر را اعلام کرد و اولین عکسهای نوزادش را با همسرش آستین 26 ساله به اشتراک گذاشت و در اینستاگرامش نوشت: ما رویای این روز را داشتیم و بسیار خوشحالیم که اعلام میکنم دختربچمون در 21 اوت ساعت 2:12 بعد از ظهر بدنیا آمد.

جوی آنا گفت او خیلی آرومه و دوست دارد که ازش نگهداری کند! او شب و روزش بهم ریختس ، اما واقعا ، من دوسش دارم و اوقات آرام و خاصی را با او در طول شب میگذرانیم ! ما از همه عشق و دعاهایی که در دوران بارداری همراهمان بود ممنونیم.” به گفته PEOPLE دختر بچه بدون هیچ مشکلی متولد شده، و مادر و نوزاد هر دو خیلی خوبند.

جوی-آنا در ژوئیه سال 2019 بطور غم انگیزی در هفته 20 بارداریش سقط جنین کرده و بعد از آن در خبر خوشحال کننده ایی در ماه مارس اعلام کرد که دوباره باردار است و در ماه آگوست منتظر یک دختر بچه است.
جوی آنا ماه پیش در یوتیوب ویدئویی، در مورد بارداری اش گذاشت و به هوادارانش گفت که برعکس اولین تجربه زایمانش در خانه ، فرزند دومش را در بیمارستان بدنیا آورد. او در این ویدئو اظهار داشت که به دلیل شیوع بیماری کرونا برای خانواده اش که نمیتوانند در این لحظه کنارش باشند احساس ناراحتی نکرد.

او گفت مادرم و خواهرانم بخاطر ویروس کرونا نمی توانند برای تولد دخترم کنارم باشند و این خیلی سخته و بخاطر این موضوع دلم گرفت، فقط من و آستین هستیم.امیدوارم اگه بشه اتاقی که پنجره دارد داشته باشیم تا آنها بیایند و دخترم را از پنجره ببینند،چون واقعاً مهمه که آنها روز تولدش او را ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا