سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Jeremih بعد از درمان کرونایش ،از بیمارستان مرخص شد.

Jeremih، خواننده، که اسم واقعی او Jeremy Phillip Felton است، بعد از مداوا ویروس کرونایش از بیمارستان مرخص شده است.

ویدئویی از این خواننده که ماسک زده بود و به آرامی به سمت در بیمارستان Northwestern Memorial Hospital قدم می زند ، در سایت ABC7Chicago.com منتشر شد. مادر او این فیلم را گرفته است. او به  تلویزیون گفت که بهبودی پسرش بعد از نبرد با COVID-19 یک موفقیت بزرگ است.

خانواده این ستاره در بیانیه ای که به نمایندگی از او در خبر روز شنبه ، 5 دسامبر برای E صادر کردند ، گفت: “من می خواهم از خدا و تیم پزشکی و پرستاران در بیمارستان Northwestern Memorial Hospital برای نجات جان من سپاسگزارم. “من برای همیشه سپاسگزار خواهم بود. من همچنین می خواهم از خانواده و دوستانم برای همه دعاها و آرزوهای خوبشان تشکر کنم. یک تشکر ویژه از  Chance The Rapper, 50 Cent, و Diddy به خاطر عشق و حمایتشان. “

من همچنین می خواهم از همه طرفدارانم و مردم سراسر جهان که برای من دعا می کنند تشکر کنم. “من هر روز قویتر می شوم و مشتاقانه می خواهم وقتم را با پسرانم بگذرانم.”

آخر ماه پیش ، این ستاره 33 ساله به بیمارستان منتقل و در ICU بستری شد و برای چند روز در  دستگاه اکسیژن قرار گرفت.

در آن زمان خانواده او در بیانیه ای گفتند: ” جرمی جوان و بدون هیچ بیماری زمینه ای هست ولی با کرونا دست و پنجه نرم می کند.”

خانواده او مایلند به جهانیان یادآوری کنند که COVID-19 واقعی است و نباید آن را راحت تصور کرد. هیچ عارضه ای در ابتلا به COVID-19 وجود ندارد و افرادی که به این بیماری مبتلا هستند ، باید نسبت به دیگران مسئولیت پذیر باشند و ملاحظه کنند. هرکسی که مبتلا به COVID-19 باشد ،علائم متفاوتی دارد ، متأسفانه این ویروس برای Jeremih ، خیلی سخت بود. “

به دنبال انتشار خبری درباره بستری شدن Jeremih ، نوازندگان با هم متحد شدند تا عشق و حمایتشان را برای او بفرستند. Chance the Rapperو 50 Cent و بسیاری از افراد دیگر با پیام های ویژه برای او در شبکه های اجتماعی فرستادند.

Chance the Rapper ، اهل شیکاگو ، ماه گذشته در توییتر به اشتراک گذاشت: “لطفا اگر می توانید ثانیه ای وقت بگذارید و برای دوست من Jeremih دعا کنید ، او برای من مانند یک برادر است و حالا بیمار است.” “من به قدرت شفابخشی عیسی ایمان دارم ، بنابراین اگر می توانید لطفاً برای او دعایی بخوانید.”

50 Cent در توییترش نوشت:”برای پسرم Jeremih دعا کنید.” این رپر بعداً در اینستاگرامش نوشت: “او در ICU در شیکاگو است.”

 Hitmaka ،رپر،یکی از اولین هنرمندانی بود که در مورد سلامتی Jeremih صحبت کرد. این دو نفر قبلاً با هم در کارهایی چون “Giv No Fxks” با میگوس و “Dangerous” با Meek Mill و PnB Rock همکاری داشتند.

 Hitmaka در اینستاگرامش نوشت: “من به همه نیاز دارم که برای برادرم، jeremih دعا کنند.”

 Big Sean، که همچنین با خواننده R&B و Chance the Rapper در آهنگ “Living Single” همکاری کرد ، پیامی را در توییتر به اشتراک گذاشت. او نوشت: “دعا کنید ، برای سلامتی Jeremih دعا کنید.”

 Mickey Guyton، نیز خبر بیماری jeremih را منتشر کرد و گفت: ” Covid تو واقعی است! لطفاً لطفاً در آنجا مراقب باشید.”

موسیقیدان Jozzy نوشت: “لطفاً برای Jeremih دعا کنید! عیسی شفا می دهد. من شما را دوست دارم {J. U {sic این را فهمیدم.”

 50 Cent روز یکشنبه ، 15 نوامبر در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: “از اینکه برای پسرم دعا می کنید ممنونم”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا