سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Dad Stop Embarrassing Me: سفارش نتفلیکس برای سریال پدر و دختر جیمی فاکس.

سریال Dad Stop Emperrassing Me به Netflix می آید.شبکه پخش سریال کمدی پدر و دختر را سفارش داده است که قبل از متوقف شدن ویروس کرونا در فوریه کار میکردند.

در این سریال جیمی فاکس بازی خواهد کرد و براساس روابط واقعی این بازیگر با دخترش کورین ساخته شده است. وی یکی از تهیه کنندگان سریال های کمدی چند دوربینه است.

در سریال Dad Stop Embarrassing Me علاوه بر فاکس،پورچا کولمن، جاناتان کایت، هیتر همنس و والنت رودریگز در نقش های دیگر بازی می کنند.

Deadline در مورد سری Netflix گفت:”قبل از سفارش سریال، جیم پترسون ، مجری اصلی برنامه ، سازنده مشترک Netflix’s The Ranch ، اخیراً کناره گیری کرد و جای او را بنتلی کایل ایوانز گرفت. در ابتدا به عنوان مشاور استخدام شد ، ایوانز (مارتین) ، که قبلاً علاوه بر فعالیت به عنوان مجری برنامه ، با فاکس در سریال  Jamie Foxx همکاری می کرد،تهیه کننده بود ، به عنوان مجری برنامه در طنز جدید معرفی شد. ایوانز در پست اخیر اینستاگرام خود به همکاری جدید این دو اشاره کرد. کن ویتینگام همه قسمت ها را کارگردانی خواهد کرد.” 

 این سریال در مورد رابطه فاکس با دختر کورین است و دیوید آلن گریر و کیلا درو را در این فیلم بازی می کنند.

بنتلی کایل ایوانز (مارتین ، نمایش جیمی فاکس) به عنوان شو رانر فعالیت می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا