سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Dancing with the Stars: فصل 29؛ چرا تام برگون و ارین اندروز از برنامه ABC کنار گذاشته شدند؟؟

Dancing with the Stars پیش از آغاز فصل جدید تغییرات بزرگی ایجاد کرد و بسیاری از طرفداران از اینکه  تام برگون و ارین اندروز دیگر میزبان این برنامه نیستند ناراضی اند.. Tyra Banks حالا میزبان مجموعه مسابقات رقص است و بعضی ها  از این انتخاب راضی نیستند.

Llinares ، تهیه کننده اجرایی DWTS اخیراً در مورد دلایل تغییرات در یک رویداد مطبوعاتی  صحبت کرد. او در مورد برکناری Bergeron و Andrews ، به نقل از The Sun ، گفت:

“همه چیز در مورد تکامل است. هر نوع برنامه ای مانند این که در بسیاری از فصول برگزار شده است ، باید به تکامل خود ادامه دهد. بنابراین من فکر می کنم تغییر میزبانها به دلیل تکامل است. همه اینها ایجاد احساس تازه بودن در نمایش ، و ایجاد تمرکز برای مخاطبان جدید بود – و همچنین مخاطبان قدیمی را به ارمغان می آورد. “

للینارس می گوید که از نحوه کارها راضی است و فکر می کند که آوردن تایرا بنکس به عنوان مجری سریال “ریتم نمایش را به طرز واقعاً مهیجی تغییر داده است.

من فکر می کنم تایرا کار را شگفت انگیز و فوق العاده انجام می دهد. داشتن انرژی او در سالن رقص و تخصص او به عنوان میزبان در سالن رقص بسیار جالب است. او زندگی جدیدی را برای همه چیز به ارمغان آورده است.

به نظر می رسد که این تغییرات باعث کاهش بیننده در هفته دوم پخش این فصل شده است ، اما در هفته سه تعداد بیننده ها مثل قبل شد..  Dancing with the Stars در حال حاضر دوشنبه شب ها از شبکه ABC پخش می شود. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا