سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان فاش کرد وقتی ملافه های کانیه وست را در زمان ابتلا به کرونا عوض می کرد از شیلد صورت و دستکش استفاده می کرده است: “این خیلی ترسناک و غریب بود”

کیم کارداشیان فاش کرد که او از کانیه وست که در ماه مارس به کرونا مبتلا شده بود مراقبت  می کرد.

کیم 39 ساله در مصاحبه با GRAZIA که روز دوشنبه منتشر شد ، در مورد کمک به همسر 43 ساله اش در زمانی که اطلاعات زیادی در مورد ویروس کرونا وجود نداشت ، صحبت کرد. 

او توضیح داد: “کانی اوایل به  این ویروس  مبتلا شد ، وقتی کسی واقعاً نمی دانست چه خبر است.خیلی ترسناک و ناشناخته بود. من با چهار تا بچه در خانه دست تنها بودم و هیچ کس دیگری در خانه نبود تا به من کمک کند.

کارداشیان گفت که تست کرونای کانیه در همان زمانی که  فاش شد تام هنکس و ریتا ویلسون کرونا گرفتند در اواسط ماه مارس مثبت شد. 

او توضیح داد: “من مجبور شدم که بروم و ملافه هایش را عوض کنم و به او کمک کنم تا وقتی حال خوبی نداشت از رختخواب بلند شود. این یک چالش بود زیرا بسیار ناشناخته بود.” تعویض ملافه های او با دستکش و شیلد صورت واقعا ترسناک بود. “

در ماه ژوئیه ، کانیه حال خودش را توصیف کرد و گفت: ‘ ، لرزیدن در تخت ، دوش  آب گرم گرفتن  ، تماشای فیلم هایی که به من می گوید برای غلبه بر آن چه کار باید کنم. 

در همین حال ، Kanye روز شنبه ، پس از بهبودی ترامپ و ملانیا  از COVID-19  پیام همدردی برای آنها فرستاد. او گفت : “من برای بهبود کامل پرزیدنت ترامپ و ملانیا دعا می کنم ، همانطور که اگر جو و جیل بایدن هم  گرفتار آن شوند ، و همینطور  همه افراد مبتلا به COVID-19” 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا