سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس هری برای گفتگوی سخت با ملکه به خانه می رود!!!

پرنس هری سرانجام پس از ماهها اقامت در آمریکا  برای دیدار با مادربزرگش به بریتانیا می رود  ، اما آیا همسرش مگان مارکل هم همراه او خواهد بود؟ و آیا ملکه الیزابت پس از اظهار نظرهای گزنده  هری در مورد رقابت بایدن و ترامپ ، یا ویزای او را سلب خواهد کرد؟

دیلی میل گزارش داد ،  این سوالات پس از دریافت دستور کارمندان برای آماده سازی خانه سابق زوج سلطنتی ، Frogmore Cottage ، برای یک ملاقات دیدار از کاخ باکینگهام به وجود آمد.

اگرچه اشاره ای به اینکه مارکل می آید یا نه،نشده اما به گفته خودی ها گفتگوی سختی بین ملکه 94 ساله و نوه اش  اتفاق می افتد و این گفتگو در مورد تماس هری با رأی دهندگان آمریکایی و عواقب ناشی از آنچه یکی از نمایندگان کنگره حزب جمهوری خواه به عنوان دخالت در انتخابات خارجی توصیف کرده است.

پنی جونور ، زندگینامه نویس سلطنتی گفت: “هری و مگان پل های مهمی را پشت سرشان خراب کردند که قابل تعمیر نیستند.” “در حال حاضر ، به نظر نمی رسد که آنها را آزار دهد”

پیام مارکل درباره رای ، طرفداران ترامپ – و شخص رئیس جمهور – را که سخنان هری را در دفاع از  جو بایدن دموکرات تاکید کرده  ، آزرده است.

نماینده جیسون اسمیت (آر-میسوری) آنقدر  عصبانی است که نامه ای به سفیر انگلیس نوشت و از ملکه خواست که به زوج سلطنتی بگوید که  امتیازات خود را ببندند یا سلب کنند.

اسمیت اذعان کرد که دوک و دوشس ساسکس شهروندان خصوصی هستند ، اما صحبتهای آنها هماهنگی زیادی با آمریکایی ها دارد و این تصور را ایجاد می کند که آنها به جای خانواده سلطنتی صحبت می کنند.

ملکه با بیان این که هری “عضوی از خانواده سلطنتی نیست” و “با اراده شخصی اش” صحبت می کرد ، از همه بحث های سیاسی فاصله گرفت.

 با اشاره نماینده مجلس به امتیازات وضعیت مهاجرت هری  مشخص نیست که ایالات متحده با این موضوع به عنوان خصوصی رفتار می کند یا نه.

پرنس هری به دلیل روابط سلطنتی می تواند به عنوان همسر یک آمریکایی یا  با گذرنامه دیپلماتیک  یک ویزای مهاجرتی دو ساله داشته باشد.

اگر هری پاسپورت دیپلماتیک داشته باشد ، اگر  در مورد سیاست صحبت کند و نتواند کمک های سیاسی کند ، پروتکل دیپلماتیک را نقض می کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا