سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Things I Know to Be True: آمازون سریال جدید نیکول کیدمن را سفارش می دهد.

چیزهایی که می دانم حقیقت دارند به آمازون می آیند. آمازون سفارش این درام را داده است که نیکول کیدمن هم به عنوان بازیگر نقش اصلی هم در آن  بازی می کند و هم تهیه کننده اجرایی  آن است. این مجموعه بر اساس نمایشنامه ای از اندرو بوول ساخته شده است که داستان ” یک ازدواج پایدار و تکامل عشق یک خانواده” را دنبال می کند.

آمازون در یک بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره این مجموعه ارائه داد:

“آمازون استودیو امروز اعلام کرد که درام جذاب جدید Things I Know To True را با بازی و تهیه کنندگی اجرایی آکادمی و برنده جایزه امی نیکول کیدمن تحت برند Blossom Films انتخاب کرده است. 

 چیزهایی که می دانم حقیقت دارند در مورد مقاومت یک ازدواج پایدار و ماهیت تکامل عشق یک خانواده است ،  باب و فران پرایس شاهد فرزندان بزرگسالان خود هستند که تصمیمات غیر منتظره ای می گیرند که روند زندگی آنها را تغییر می دهد.

چیزهایی که می دانم حقیقت دارند توسط  اندرو بوول نوشته شده است که همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. 

کیدمن گفت: “من هرگز تجربه ای را که از تماشای نمایشنامه اندرو در سیدنی داشتم فراموش نمی کنم،  یکی از آن تجربه های عالی تئاتر. نمایشنامه  اندرو نفیس است و فیلمنامه های او برای سریال به همین خوبی هستند. با ایمان به آمازون ، راهنمایی های Jen Salke و یک تیم تولید کننده فوق العاده ، ما امیدواریم که چیز خوبی شود. “

بوول گفت: “این داستانی در مورد خانواده است ،  “من بسیار خوشحالم که بازیگری با استعداد مثل  نیکول کیدمن نقش اصلی این سریال را در نقش فران پریس بازی می کند. او به عنوان یک مادر و یک زن پیچیده ، دشوار و کاملاً جذاب است. من همچنین هیجان زده ام که با شرکت مهمی مثل آمازون استودیو همکاری می کنم که آن را به مخاطبان جهانی خواهد رساند. “

جنیفر سالکه ، رئیس استودیوی آمازون ، گفت: “چیزی که می دانم حقیقت دارد یک سفر احساسی کاملاً پیچیده  است که می تواند خانواده ای را از هم جدا کند و پیوندهای عشق را که آنها را به هم پیوند می دهد آزمایش کند.” “ما از اندرو و شرکای خود سپاسگزاریم که این مورد را در Prime Video ارائه دادند و همیشه بسیار خوشحالیم که با نیکول  همه افراد در Blossom همکاری می کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا