سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کارلی کلاوس باردار است و در انتظار اولین فرزندش با جاشوآ کوشنر است.

چند رسانه گزارش می دهند که: کارلی کلاوس باردار است و در انتظار اولین فرزندش با همسرش جاشوا کوشنر است ،

مجله People به نقل از یک منبع گفت: “کارلی از اینکه در سال 2021 در انتظار اولین فرزندش است بسیار خوشحال است.” “او شگفت انگیزترین مادر خواهد بود.”

کلاوس 28 ساله و کوشنر 35 ساله – برادر شوهر ایوانکا ترامپ  –  به تازگی دومین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. ایوانکا و جارد در یک مراسم کوچک در سال 2018 شرکت کردند که تنها سه ماه بعد از تأیید نامزدی کلاوس و کوشنر برگزار شد. با این حال ، این زوج دومین عروسیشان را در ژوئن 2019 برگزار کردند.

وضعیت کلاوس برای ایوانکا و جارد دردسری برای خانواده ها بوده است: او در ژانویه به اندی کوهن گفت که او در سال 2016 به دموکرات رأی داد و در سال 2020 مجدداً رای می دهد و  گفت ، “مطمئنم که من تنها شخصی در این کشور هستم که با خانواده اش در مورد سیاست توافق ندارد. “

کمی بعد از انتشار آن مصاحبه ، Page Six گزارش داد که کلاوس از  حضور در مهمانی دهمین سالگرد ازدواج ایوانکا و جارد در اکتبر 2019 صرف نظر کرده است و ترجیح می دهد در عوض تولد مادرش را در سنت لوئیس جشن بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا