سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور سویفت یک رکورد دیگر زد ، برای پنجمین بار رکورد پرفروش ترین آلبوم سال را زد.

 

طبق MRC Data (منبع اطلاعات فروش موسیقی برای چارتهای  بیلبورد) ، اولین آلبوم غافلگیرکننده سوئیفت در سال 2020  به نام فولکور به عنوان پرفروش ترین آلبوم سال در ایالات متحده شد. این پنجمین بار است که آلبوم او رکورد  پرفروش ترین آلبوم سال را می زند. . آلبومهای پرفروش قبلی او  Fearless در 2009 ، 1989 در 2014 ، اعتبار در 2017 ، و عاشق در سال 2019 هستند. 

فولکلور از زمان انتشار در ماه جولای تعداد زیادی رکورد زده است.. این آلبوم پس از شش هفته پشت سر گذاشتن در بالای جدول بیلبورد 200 در سپتامبر به پرفروش ترین آلبوم سال 2020 تبدیل شد و همچنان تنها آلبوم سال با فروش بیش از 1 میلیون نسخه است. (سوئیفت همچنین در سال 2019 با Lover به این نقطه عطف دست یافت.) 

البته ، این فقط درباره فولکلور است. دومین آلبوم غافلگیرکننده سوئیفت در سال 2020 ، Evermore ، در دسامبر منتشر  شد و به سرعت در صدر بیلبورد 200 قرار گرفت. علی رغم افت در هفته های آخر سال ، Evermore همچنین در میان 10 آلبوم پرفروش سال 2020 قرار گرفت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا