سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایل ریچاردز بعد از مثبت شدن آزمایش COVID-19 او و دخترش سوفیا اطلاع رسانی می کند.

کایل ریچاردز بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش COVID-19 ، اطلاع رسانی می کند. ستاره The Real Housewives روز شنبه در اینستاگرامش ابتلا به ویروس کرونایش را تأیید کرد و همچنین فاش کرد که دختر 20 ساله او سوفیا نیز به این ویروس مبتلا شده است.

ریچاردز 51 ساله یک کارت خانوادگی کریسمس به همراه همسرش موریسیو اومانسکی و دخترانش سوفیا ، فره ، پورتیا و الکسیا ارسال کرد.  

ریچاردز نوشت: “من آنها را خیلی دوست دارم. ممکنه بعضی از شما شنیده باشید که من COVID دارم. بعد از گرفتن این عکس ها آن را فهمیدم.” “از زمانی که تشخیص داده شد برای حفظ سلامتی خانواده ام از آنها جدا شده ام. متأسفانه سوفیا نیز به آن مبتلا شد. تا دیدن دوباره خانواده و دیگران در قرنطینه خواهیم ماند. بیصبرانه منتظرم تا آنها را در آغوش بگیرم “

روز قبل ریچاردز عکسی از خودش درحال استراحت در رختخواب انتشار کرد.

ET برای اولین بار گزارش داد که تولید یازدهمین فصل RHOBH هفته پیش بعد از مثبت شدن آزمایش یکی از اعضا به ویروس کرونا متوقف شد. در این هفته ، یک منبع همچنین به ET گزارش داد که ریچاردز ، دوریت کمسلی و کتی هیلتون همچنین به COVID-19 مبتلا بوده اند.

“افراد نزدیک به کتی و کایل بسیار نگران بوده اند زیرا همه واکنشهای متفاوتی نسبت به این بیماری نشان می دهند. در حال حاضر ، آنها تب و علائمی شبیه آنفولانزا دارند اما البته آنها باید تحت مراقبت قرار بگیرند چون اوضاع می تواند بدتر شود. ،  “منبعی به ET گفت: “افراد نزدیک به آنها روزانه آزمایش میشوند.”

ریچاردز به تعدادی از افراد مشهوری که به کرونا مبتلا شده اند، اضافه شد. گلوریا استیفان ، جوجو سیوا و بد بانی در مورد تجربه این هفته شان صحبت کردند. رزی پرز همچنین در مورد ابتلا به COVID-19  در سال پیش و بستری شدن در بیمارستان بانکوک صحبت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا