سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادای احترام مادر نایا ریورا در طول کریسمس به ستاره Glee : “کاش اینجا بودی

تقریباً شش ماه پس از مرگ ناایا ریورا در سن 33 سالگی ، خانواده این ستاره  در تعطیلات خود به شیوه خاصی به او ادای احترام می کنند.

روز پنجشنبه ، مادر ریورا ، یولاندا پرویتیر ، عکس هایی را به طور انحصاری با PEOPLE از سه درخت مختلف کریسمس – که همگی به افتخار ریورا تزئین شده اند – به اشتراک گذاشت و به نوه 5 ساله اش ، خوزی هولیس قول معناداری داد.

Previtire در بیانیه ای به PEOPLE گفت: “کریسمس تعطیلات مورد علاقه نایا است و ما 6 ماه بدون دخترم گذراندیم..” “او عاشق تزئینات بود و همیشه سه درخت برای کریسمس می گذاشت. همه ما دلمان برای او تنگ شده است.”

او  افزود: “با وجود بسیاری از افراد در حال حاضر رنج می برم ، آرزو می کنم کاش او  اینجا باشد تا به کسانی که او را دوست دارند  کمک کند و شادی بیاورد.” “با این حساب ، من می خواستم درختان نایا را با دوستان ، خانواده و طرفدارانش و همه کسانی که با ما تماس گرفته اند و درد ما را شریک شده اند ، تقسیم کنم.”

او گفت: “من همچنین می خواستم یک قولی به خوزی بدم تا زمانی که نفس بکشم، همیشه درختان کریسمس نایا را برای فصل تعطیلات برپا می کنم. .” “یکی صورتی ، مدادی و برفی بزرگی که به زیبایی در تزئین آن کمکم کردی !! من قول می دهم که در زیر درختان مادرت همیشه یک هدیه به احترام عشق او به تو  بگذارم ،”

رایان دورسی  همسر سابق نایا ،یاد و خاطره نایا را به روشهای مختلفی زنده نگه داشته است.

منبعی که قبلاً به PEOPLE گفته بود ، “رایان بسیار به زنده نگه داشتن خاطره نایا علاقه مند است. او اغلب به جوزی می گوید:” مامان دوست داشت که چنین کاری کند. ”

دورسی و جوزی 5 ساله  برای نزدیک نگه داشتن او در قلبشان ، “با هم به عکسها نگاه می کنند و رایان در مورد تمام لحظات فان و خوبی که با مادرش داشته است برای جوزی تعریف می کند. رایان برای بهترین پدر  بودن تمرکز کرده است.” منبع گفت. “او کارش را خوب انجام می دهد. ”

در 13 ژوئیه ، جسد ریورا در دریاچه پیرو در ونتورا ، کالیفرنیا – پنج روز پس از ناپدید شدن او در هنگام قایقرانی پیدا شد. علت مرگ ستاره Glee غرق شدگی اعلام شد و نحوه مرگ تصادفی تعیین شد. او در 24 ژوئیه آرام گرفت.

پس از مرگ او ، خواهر ریورا ، نیکایلا ، برای کمک به مراقبت از خواهرزاده کوچکش  نزد دورسی و جوزی نقل مکان کرد.

اوایل ماه جاری یک منبع به PEOPLE از Dorsey و Nickayla گفت: ” دورسی همراه با نیکایلا و خانواده هردوی  آنها ، سخت تلاش می کنند تا بهترین کارها را برای جوزی انجام دهند. آنها اکنون برای کریسمس آماده می شوند.” *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا