سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

کارولاین استنبری ، بازیگر سریال ‘Ladies of London’ با Sergio Carrallo نامزد کرد.

 

کارولاین استنبری ، بازیگر سریال “Ladies of London” در سال 2021 به عنوان یک نو عروس شروع به کار می کند.

روز شنبه ،کارولاین ، 44 ساله ، نامزدی اش را با دوست پسر 26 ساله اش  Sergio Carrallo، بازیکن سابق فوتبال حرفه ای رئال مادرید اعلام کرد.

“بنابراین من می خواستم این لحظه را با همه شما به اشتراک بگذارم! 5400 متر بالاتر از دریاچه ها گفتم بله! ” استنبری کپشن غکسش در اینستاگرام را با هشتگ در هیمالیا نپال نوشت. 

 Sergio Carrallo، که روز شنبه نیز یک سری عکس ها را به اشتراک گذاشت ، به استنبری گفت: “از اینکه شگفت زده بودی و آنجا بودی و به من کمک کردی تا بهترین خودم شوم دوستت دارم.”

استنبری برای اولین بار در ماه ژوئیه با Sergio وارد رابطه شد ، وقتیکه آنها رابطه عاشقانه شان را در اینستاگرامشان علنی کردند.

استنبری در آن زمان گفت: “فصل 2 ….”

استنبری که از سال 2014-2017 در Bravo’s “Ladies of London” ظاهر شد ، در دسامبر 2019 از همسرش Cem Habib جدا شد.

استنبری در شبکه های اجتماعی گفت: “من و Cem بعد از 17 سال زندگی پر از شادی، اتفاقات، فراز و نشیب ها ، مدتی پیش به این نتیجه رسیدیم که رابطه مان را نه به عنوان زن و شوهر بلکه به عنوان دوست و پدر و مادر خوب با 3 فرزند فوق العاده مان که ما خیلی دوستشان داریم ادامه خواهیم داد. 

او گفت: “ما برای یکدیگر آرزوی خوشبختی می کنیم و به دنبال حفظ خانواده قویمان هستیم.”

استنبری و Cem  دو پسر بنامهای زک و هارون و یک دختر به نام یاسمین دارند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا