سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصویر جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز در سریال The Crown

به‌تازگی شبکه نتفلیکس اولین تصویر رسمی شخصیت شاهزاده چارلز با بازی جاش اوکانر، در فصل سوم سریال The Crown را منتشر کرده است.

فیلمبرداری و تولید فصل سوم و چهارم سریال The Crown (تاج) به صورت پشت سر هم در حال انجام است و در این دو فصل قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی در نقش‌های اصلی سریال باشیم و علاوه بر آن، در فصل‌های جدید این سریال تحسین شده شبکه نت‌ فلیکس قرار است شاهد نسخه بزرگسال شاهزاده چارلز نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی شاهزاده چارلز در فصل سوم سریال The Crown منتشر شده است. در این تصویر شاهد حضور جاش اوکانر هستیم که نقش شاهزاده چارلز را در دو فصل جدید این سریال بر عهده خواهد داشت. در کنار شاهزاده چارلز، شاهد حضور ملکه الیزابت دوم، مادر او با بازی الیویا کلمن نیز هستیم. این تصویر که بخشی از پشت صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال است، در واقع صحنه معرفی شاهزاده چارلز به‌عنوان شاهزاده ولز توسط ملکه الیزابت دوم را نشان می‌دهد که در سال ۱۹۶۹ این جشن برگزار شد و او تاج شاهزاده ولز را از ملکه دریافت کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

علاوه بر کلمن و اوکانر، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر) و مایکل گور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود.

مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال The Crown نیز در ۱۰ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown باز خواهند گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا