سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نه ، آن شایعات در مورد کانیه وست و جفری استار درست نیستند.

خیلی طول نکشید تا  شایعات در میان آینده نامعلوم کانیه وست و کیم کارداشیان جوانه زد. 

پس از انتشار خبر در روز سه شنبه ، 5 ژانویه مبنی بر اینکه ازدواج شش ساله این زوج در حال پایان یافتن است ، در شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر اینکه این خواننده رپ برنده گرمی حالا با  یوتیوبر جفری استار رابطه برقرار کرده است ، مطرح شد.

با این حال ، یک منبع بسیار نزدیک به کیم و کانیه گفت “شایعات جفری و کانیه واقعیت ندارد.” در حالی که صحبت ها و گفتگوها به صورت آنلاین در مورد گمانه زنی ها ادامه داشت ، جفری در شبکه های اجتماعی به جای خاموش کردن شایعات آن را شعله ور کرد. 

جفری با بیش از 7 میلیون دنبال کننده خود در توئیتر  نوشت: “من برای  Sunday Service  آماده هستم”. البته این اشاره ای به Sunday Service کانیه وست د اشت. 

در اینستاگرام ، استار ویدئویی از خودش را به اشتراک گذاشته در وایومینگ ، جایی که کانیه نیز در آن زندگی می کند. او  در این ویدئو گفت: “من اینجا در ایالت زیبای وایومینگ هستم.” ” امروز بیدار شدم و هوم ، روز بسیار جالبیه.”

یک منبع قبلاً به NBC News گفته بود که کیم و کانیه با “مسائل مربوط به روابط منظم” سر و کار دارند و ” پای هیچ کس دیگری در میان نیست”.

در حالی که سرنوشت رابطه  آنها در هوا ست ، این دو از نظر جسمی از هم جدا بوده اند. یک منبع قبلاً گفت: “کار به جایی رسیده است که آنها ماه ها به عنوان یک زن و شوهر وقت مشترکی را  با هم سپری نکرده اند.” “آنها به خاطر بچه ها یکدیگر را دیده اند ، اما جداگانه زندگی کرده اند. کیم می داند که ازدواج به پایان رسیده است. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا