سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

CBS فصل سوم سریال All Rise را لغو کرد.

CBS سریال درام حقوقی All Rise را لغو کرده است.

در All Rise سیمونه میسیک ، ویلسون بتل ، مارگ هلگنبرگر ، جسیکا کاماچو ، جی الکس برینسون ، لیندسی مندز ، روتی آن مایلز ، لیندسی گورت و آدری کورسا بازی می کنند. این سریال دنیای پر هرج و مرج ، امیدوار (و بعضاً پوچ) کسانی را که در  دادگاهی در لس آنجلس کار می کنند دنبال می کند.

داستان این سریال درباره لولا کارمایکل (میسیک) ، قاضی اخیراً منصوب شده ای است که قبلا معاون دادستان منطقه بسیار مورد توجه و چشمگیری بود. او به مشاوره افرادی مانند معاون دادستان منطقه اش مارک کالان (بتل) ، قاضی نظارت لیزا بنر (هلگنبرگر) و دستیار قضایی عملگرا شری کانسکی (مایلز) وابسته است. لولا مرزها را نادیده میگیرد و انتظارات یک قاضی را به چالش می کشد و از طرف اطرافیانش هم پشتیبانی و هم تحت فشار قرار میگیرد.

در پخش دوشنبه شب ها ، فصل دوم All Rise به طور متوسط ​​دارای امتیاز 0.45 در جمعیت 18-49 و 4.01 میلیون بیننده در رتبه بندی مستقیم + همان روز است. در مقایسه با فصل یک ، این سریال 27 درصد در دمو و در بینندگان 26 درصد کاهش دارد. این یکی از سریالهای دارای امتیاز پایین در CBS است.

این لغو به دنبال تعدادی از مسائل پشت صحنه رخ داده است – از جمله رفتن Greg Spottiswood ، سازنده / مجری برنامه ، به دنبال ادعاهای نامناسب از سریال

فینال سریال از 24 مه پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا