سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جی جی حدید به مناسبت تولد زین مالک برای او بهترینها را آرزو می کند.

جیجی حدید ، زین مالک و مادر دختر 3 ماهه او ، روز سه شنبه در اینستاگرام تولد او را تبریک گفت ، و از او به خاطر مادرشدنش برای  “بهترین دختر  دنیا” تشکر کرد.

او در کپشن  نوشت: “تیم بدون خواب! شادترین تولد بابا زادی ما. خیلی خاص. خیلی دوستت دارم ، ممنونم که از من  یک مامان برای بهترین دختر ساختی . هر روز بهترین ها را برایت آرزو کنم.”

نگاه حدید به زندگی جدید آنها به عنوان پدر و مادر ، پست حدید نشان می دهد که مالک لباس های نارنجی و چکمه پوشیده است در حالی که حدید یک روپوش سیاه ، یک کلاه فازی و  دمپایی های تک شاخ به پا دارد.

پست حدید همچنین شامل یک تصویر کارتونی شیرین از مالیک خندان است که دخترش را در آغوش گرفته است. یک هفته قبل از جشن تولد مالک ، حدید 25 ساله عکسی دوست داشتنی  از دختر بچه اش را که انگشتش را گرفته بود به اشتراک گذاشت و در کپشن نوشت :  “دخترم!”

والدین جدید هر دو با نوشتن پست های صمیمانه در مورد اولین فرزندشان ، ورود او را در ماه سپتامبر در شبکه های اجتماعی اعلام کردند. آنها تاکنون نام او را فاش نکردند.

مالک در 23 سپتامبر در کنار عکسی از بچه که انگشتش را نگه داشته است ، در توییتر نوشت: “دختر بچه ما اینجاست ، سالم و زیبا”. “تلاش برای بیان احساسات من در حال حاضر یک کار غیرممکن است.” عضو سابق One Direction در آن زمان اضافه کرد: “عشقی که به این انسان کوچکاحساس می کنم فراتر از درک من است.  شاکرم که او را می شناسم، افتخار اینکه او را مال خودم می دانم ، و قدردان زندگی که با هم خواهیم داشت x” ،

حدید هم در اینستاگرام   عکس دیگری از دست مالک را که روی پتوی دخترانش قرار گرفته بود به اشتراک گذاشت. او در کپشن نوشت: “دختر ما این آخر هفته به زمین آمد و او در حال حاضر دنیای ما را تغییر داده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا