سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

زین مالک با آلبوم جدیدش به نام Nobody Is Listening شایعات نامزدی با جی جی حدید را برانگیخت.

آیا زین مالک و جیجی حدید آماده ازدواج هستند ؟ 

شعر یکی از آهنگ های جدید این خواننده ابروهای طرفداران را بالا برد.

در نیمه شب جمعه ، 15 ژانویه ، مالیک آلبوم جدید خود را با نام Nobody Is Listening منتشر کرد ، که شامل مجموعه ای از اشعار سکسی که ظاهراً در مورد رابطه او با سوپرمدل جی جی حدید هست . اما این یک آهنگ مخصوصا مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. در “وقتی عشق در اطراف است” ، زین اشاره کرد که ممکن است  ازدواج کند و برای کسی که همسرش می شود می خواند.

او در این آهنگ می خواند: ” هرگز چنین نوع احساسی نداشتم / اما من در زندگی به تو احتیاج دارم / بله تو می توانی همسر من باشی.” “فقط یک زن / به شما نشان بدهم عشق ورزیدن یعنی چی .”

پس از شنیدن این آهنگ  طرفداران برای رمزگشایی متن به شبکه های اجتماعی رفتند. یکی از طرفداران نوشت:  آیا زین از جی جی خواستگاری می کند؟ یکی دیگر از کاربران توییتر نیز عکسی از متن ترانه را به اشتراک گذاشت و پرسید: “یعنی او به این روش خواستگاری می کند ؟

 ای نیوز در ژانویه سال 2020 گزارش داد  که این دو ستاره که از هم جدا شده بودند  ، رسماً با هم شدند.

. یک منبع به E گفت: “جی جی  و زین درست قبل از تعطیلات در ماه دسامبر به هم برگشتند.” آن زمان گفته شد  “زین در ماه گذشته به جی جی  رسیده و جی جی به او فرصتی دیگر می دهد.”

خودی افزود: ” جی جی  همیشه او را دوست داشته و وقفه بین این دو  لازم بود.” “زین روی موسیقی گذشته اش کار کرده و روی سلامتی خود تمرکز کرده و در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد.”

در آوریل 2020 ، جی جی  تأیید کرد که این زوج در انتظار اولین فرزندشان با هم هستند. این زوج در ماه سپتامبر خبر به دنیا آوردن دخترشان را دادند:  زین در تاریخ 23 سپتامبر نوشت: “دختر بچه ما اینجاست ، سالم و زیبا.” “اگر بخواهم احساسی را که اکنون دارم بگم ، کاری غیرممکن خواهد بود. عشقی که نسبت به این انسان کوچک احساس می کنم فراتر از درک من است. از شناختن او سپاسگزارم ، با افتخار اینکه او را مال من می دانم ، و سپاسگزار زندگی مشترکی که خواهیم داشت

 برای تولد زین در 12 ژانویه ، جی جی به اینستاگرام رفت تا پیامی را برای دوست پسرش به اشتراک بگذارد. جی جی نوشت: “تیم بدون خواب! شادترین تولد بابا زادی ماست.” “خیلی خاصی. خیلی دوستت دارم ، ممنونم که باعث شدی من را مامان بهترین دختر دنیا کردی.  بهترینها را برایت هر روز آرزو دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا