سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن و جان لجند با بچه هایشان به سوارکاری میروند.

 

 

کریسی تیگن و جان لجند آخر هفته را با اسب سواری به همراه بچه هایشان گذراندند. این زوج اخیراً در مالیبو دیده شدند ، جایی که تیگن 35 ساله و شوهرش لجند 42 ساله سوار بر اسب را به همراه دختر 4 ساله شان لونا بودند.

تیگن مراقب پسر 2 ساله اش مایلز بود. روز شنبه ، تیگن به طرفدارانش در توییتر گفت که او به پیشنهاد درمانگرش در حال انجام فعالیت جدیدی است. “درمانگر من می گوید من به تفریحی احتیاج دارم که فقط برای خودم وقت بگذارم ، چون در حال حاضر کار دیگری ندارم.

تیگن در کنار عکسی در توییتش نوشت: امروز سفر من به دنیای اسب ها شروع می شود، من امیدوارم که این اسب هم دوست داشته باشد او بسیار ژیگول است ولی تنبل به نظر می رسد من عاشق آن هستم. ”

یک روز بعد ، تیگن عکسی از خودش در کنار لونا را به مناسبت اولین سواری منتشر کرد. لجند ، که از سال 2013 با تیگن ازدواج کرده است ، قرار است روز چهارشنبه در برنامه ویژه تلویزیونی “Celebrating America” ​​به عنوان بخشی از مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب اجرا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا