سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نویسنده “سیمپسونها” مارک ویلمور در 57 سالگی بر اثر ابتلا به COVID-19 درگذشت.

 
نویسنده و تهیه کننده برنده 10 بار جایزه Primetime Emmy برای “سیمپسونها” مارک ویلمور به علت ابتلا به ویروس کرونا در سن 57 سالگی درگذشت.

لری ویلمور ، برادر بزرگتر و کمدین او ، یکشنبه در توییتش نوشت: “برادر عزیزم ، مارک ادوارد ویلمور ، شب گذشته در حالی که از COVID و عوارضش رنج می برد، درگذشت.” “برادرم، مهربان ترین ، لطیف ترین ، شوخ طبع ترین ، فرشته ای که من تا الان شناخته ام. دوستت دارم برادر کوچکم. “

ویلمور بعد از فارغ التحصیلی از کال پلی پومونا ، کارش را در دهه 90 با نوشتن شروع کرد – و سپس به عنوان عضوی از بازیگران – در نمایش کمدی طرح “In Living Color ” شروع به کار کرد. نوشته او باعث شد اولین نامزد دریافت جایزه امی شود. او  بعد از  “In Living Color” ،”او نویسنده Tonight Show با بازی جی لنو و مجموعه تلویزیونی استاپ موشن برادرش لری “The PJs” شد. 

ویلمور در ادامه تهیه کننده و نویسنده مشترک”سیمپسونها” و همچنین مجموعه انیمیشن “F Is For Family” بود. به گزارش IMDB ، از صدای او همچنین در  بعضی از شخصیت های  مجموعه هایی که کار می کرد استفاده می شد.

در پاسخ به اعلام خبر فوت لری ، دیگر نویسندگان و کمدین ها پیامهایی پر از عشق به مرحوم ویلمور ، به خاطر مهربانی و شوخ طبعی او فرستادند.

Matt Oswalt ، کمدین طنز ، در توییتر نوشت: “من خیلی متاسفم برای کسی که از دست دادی ، لری”. “من وقتی در Tonight Show کار می کردیم با مارک آشنا شدم – ما گلف بازی کردیم ، خیلی خندیدیم. او پسر خوبی بود و دلتنگش خواهم شد. “

David Alan Grier بازیگر نوشت:”مارک شوخ ترین و شیرین ترین پسر بود! امیدوارم که او در آرامش باشد. “

 Michael Price ، نویسنده “سیمپسونها” نوشت: “مارک استعداد بزرگ دیگری بود که خیلی زود رفت.” “من این افتخار را داشتم که در 23 سال گذشته در کنار مارک ویلمور در 3 نمایش (PJs ، Simpsons ، FIFF) کار کنم او یک مرد فوق العاده بود. راحت بخواب دوست من.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا